Miro per 1 Maart weer naar een andere stal....

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

AnjaKos

Miro per 1 Maart weer naar een andere stal....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-07 21:51

Per 16 December verhuistte Miro naar de Costershoeve in Putten.
De stal is opzich prima...behalve dan dat de binnenbak en paddocks zo zwaar zijn.
Helaas kan ik daar niet lekker buiten rijden, ik moet 1,5km een polderweg langs waar erg veel trekkers rijden Boos! Iets waar Miro echt heel bang voor is. Als we dan eindelijk heelhuids bij het "bos" zijn aangekomen zijn we hier in 10 minuten doorheen gegaloppeerd en moeten we dat hele roteind weer terug langs die enorm gevaarlijke weg. Er is geen berm maar aan beide kanten slootjes dus even opzij als er een trekker aankomt zit er niet in. Helaas hebben boeren altijd haast en denken dat alle paarden daar wel tegen kunnen. Ik kom iedere keer als ik ga rijden wel minimaal 3 trekkers tegen en race dan met Miro ergens een erf op (dus in volle draf terug of verder).
Niet echt ontspannen dus en ik barst bij terugkomst regelmatig in huilen uit omdat de spanning gewoon te veel wordt..Huilen Nu heb ik een andere stal gevonden veel dichter bij het Spielders bos waar je dus wel enorm lekker de bossen in kan. Ik heb een maand opzeg termijn en in princiepe kunnen we per 1 April pas weg maar Miro gaat 1 Maart al naar de andere stal en ik betaal dan wel mijn "oude" stal de maand Maart nog door..dubbelop stalgeld dus!!|( Volgens mijn hoefsmid zijn er al meerdere paarden verongelukt langs de polderweg dus het is echt gevaarlijk!!

Zo..moest ik even kwijt hoor!!
Niks verkeerd over de stal opzich hoor, paarden staan lekker 4 uur per dag buiten in de winter en het zijn grote boxen 3x4m!!+:)+
Bijna iedereen rijdt hier wedstrijden en vinden een uurtje buiten rijden blijkbaar genoeg en hun paarden zijn helemaal niet bang voor trekkers.

(weet trouwens niet of dit in het goede forum staat maar het gaat over stalling dus....anders verplaatsen de moderators het wel Knipoog )

_Bonte_

Re: Miro per 1 Maart weer naar een andere stal....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 22:05

hu , ik snap het niet , je vind de ligging van je nieuwe stal niet goed ,en de mensen staan je ook niet aan van hun wedstrijd-aditude ? waaom ga je er dan heen als ik vragen mag .

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 22:15

Dit kan dan eerder naar PP denk ik. Lachen

AnjaKos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-07 22:24

_Bonte_ schreef:
hu , ik snap het niet , je vind de ligging van je nieuwe stal niet goed ,en de mensen staan je ook niet aan van hun wedstrijd-aditude ? waaom ga je er dan heen als ik vragen mag .

Ik woon pas per 1 Januari in Putten en ben hier nog helemaal niet bekend. Toen ik in Oktober ging informeren leek het een leuke stal en ook dichtbij het bos...wist ik veel dat het zo'n enge weg was en het bos zo klein Scheve mond En de mensen staan me wel aan, zij rijden alleen 5 dagen pw in de bak en hun vinden het blijkbaar genoeg bos, ik ben recreatie ruiter en rij dus vaak 3 tot 4 uur buiten. Zo bedoelde ik het...

x_MAARTJE

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 16:22

Vraag of iemand die op een wachtlijst oid staat jouw stal wil overnemen, en alvast die 1ne maand die jij nog betaald daar al staat maar dat de eigenaar jouw het stalgeld dan terugbetaald ...
Een beetje onhandig geformuleerd maar ik denk dat het wel te volgen is..........

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 16:26

Hey Anja, klote joh...voor zowel Miro als jij...
Succes met zijn peesje en veel plezier straks op de nieuwe stal.!!
Enne.... jammer dat je niet even terugkomt naar ons.....
dike knuf.. Chantal en Chico

AnjaKos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-07 18:01

x_MAARTJE schreef:
Vraag of iemand die op een wachtlijst oid staat jouw stal wil overnemen, en alvast die 1ne maand die jij nog betaald daar al staat maar dat de eigenaar jouw het stalgeld dan terugbetaald ...
Een beetje onhandig geformuleerd maar ik denk dat het wel te volgen is..........

Dit heb ik ook afgesproken, als er iemand komt die een box zoekt dan kan hij/zij per 1mrt "mijn" box.

RanjaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 20:10

[VSW] --> [PP]

Aniita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 20:22

Nou, nu maar hopen dat de nieuwe stal beter is voor jou. Veel plezier daar!

MirandaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 22:24

Dat is balen Anja, sterkte en succes met verhuizen..