ok... ik zit met een probleempje...
Ik ben 20 jaar, studeer normaalgezien dit jaar af en zou graag nog eens genieten van een deugdoende vakantie.
ik zou heel graag deze zomervakantie een ruitervakantie doen. Ik ben hier echter helemaal alleen met mijn paardenhobby (familie=geen paardenfanaten, manege=allemaal minderjarig en niet bepaald vrienden), dus heb geen vrienden die ik kan overtuigen om mee te gaan... nuja, op het eerste zicht toch niet...
Ik ben zelf ook maar een beginnende ruiter (anderhalf jaar manege ruiter), en heb eigenlijk totaal geen conditie, dus uitgebreide trektochten van een paar dagen na elkaar zitten er voor mij ook niet bij.
Ik ben dus eigenlijk op zoek naar een plaats (liefst Frankrijk...) waar je als beginnende ruiter, ongeveer een week lang, trektochten kan doen met een klein groepje... je weet wel, zo van die typische jongeren-reizen, maar dan paard-gericht. Ik heb al wat zitten rondneuzen op internet, maar vind niet echt wat ik zoek. Genoeg plaatsen waar je met een groepje heen kan, maar niet echt iets waar je als eenzaat kan aansluiten bij een groep.
Heeft iemand ooit een ruitervakantie gedaan in Frankrijk? zo ja, waar was dat? en hoe is dat meegevallen?
Of weet iemand waar ik zo'n vakantie kan boeken?
Want eerlijk gezegd... ik weet niet echt waar ik moet beginnen met zoeken.