Gister begonnen met vlechten en wassen als verassing kwam Ilindra zomaar ineens langs en ze hielp ook nog! Thanx btw want Bravour deed het heel goed!!!
Vanmorgen om kwart voor 6 ging de wekker.
nouja we waren beiden nogal lui dus uiteindelijk haasten voordat jantina en ik om half 7 bij Anouk waren (euh dat werd dus 7.00)
Paardjes klaar maken etcetc.
en om kwart voor 9 kwam de vrachtwagen waar dus 6 paarden en 1 veulen opkonden..
euh ja als laatste zeske en veulen en dat paste dus echt niet.
Dus snel mijn trailer gepakt zeske en het veulentje erin gestopt en opweg naar Woudenberg.
Onderweg begon het met regenen en helaas het stopte niet meer

Toen wij aankwamen begonnen ze net met het keuren an de hengstveulens.
hier Lucette van bokt met hun hengst veulen (v. Onno)
de moeder is Lucette die wij gefokt hebben en die dus dezelfde pappa als Lodewijk heeft.
De moeder is Charlotte en dus is Lucette een volle zus van onze Snot

Uiteindelijk werd dit veulen ook veulenkampioen (gefeliciteerd nog fam. Dekker!)

Na de veulens waren de jaarling merrie's aan de beurt en helaas het bleef maar gieten

Hinke vond de plu's enzo gelukkig niet eng maar wel makkelijk wordt je niet zo nat

Ze moest er toch echt aan geloven.
Het opstellen was ze behoorlijk zeikerig.
Zehad de hele weeg al wel een kilo haver gehad en een nacht op stal gestaan

Ze deed het echter niet gek, helemaal niet gek.
Mevrouw werd namelijk 2de!!!!!!!! jawel met een 1ste premie we zijn dus superblij!

De rubriek ruinen ging ook wel redelijk Bravour won die namelijk met een 1ste premie!(jawel hij is nog steeds te koop!)
Olympic had helaas een 2de premie.
daarna hadden we een show ik reed een kur op muziek en Eurly van bokt reed zonder zadel als boer met zeske en Sabine met Charlot als western euh iets.

Bij de 8 jaar en oudere merrie's werd Charlotte ook 2de met een eerste premie en Zeske laatste met een 2de premie.
Vervolgens mochten we meedoen aan de zadelrubriek.
Met 10 deelnemers niet echt druk maar wel gezellig.
Wij deden met alle 4 de paarden die onder het zadel zijn mee.
Lodewijk werd 3de!
Hij liep echt heel fijn dus ben super trots op 'm!
Kortom ene heel geslaagde dag ben helemaal happy maar vooral erg moe

Ikke bij het bestgaande rijpaard

en anouk ik weet niet meer hoeveelste zij werd ik dacht 8ste.
groetjes!