Vandaag weer om 2 uur afgesproken en samen naar het land van Tinka gefietst, en weer zonder zadel naar stal gestapt. Daar aangekomen weer lekker gepoetst en opgezadeld, vandaag heb ik alles zelf gedaan omdat Nienke niet zo lekker was. Maar vond ik wel fijn omdat ik straks ook alles alleen moet doen en zo Tinka alvast wat beter leer kennen.
In de bak gereden, ze was al actiever dan de vorige keer, ik ben wat consequenter geweest en nu liep ze beter. Draf ging erg lekker, heel actief, maar nog niet nageeflijk maar dat komt wel. Ze was wat soepeler dan de vorige keer, en ik heb echt lekker gereden. Een half uurtje ongeveer. Ook wat mede-stalgenootjes gezien. Uiteraard weer veel gekletst, Tinka vindt dat ook erg gezellig en kijkt tijdens het rijden af en toe nog om van: 'wie zat er ook alweer op mijn rug?'. Ze is echt heel lief, loopt als een hondje achter je aan, is nieuwsgierig en heeft alleen maar d'r oortjes naar voren. Ik krijg een beetje een pipi-langkous gevoel bij haar, weet niet waarom

Ook hadden we het toevallig over het paardrijweekend waar mijn zus nu met Pliva heen is, in het vervolg kan ik ook zulke dingen met Tinka gaan doen als ik dat wil, zei Nienke. Ik moet Tinka (tot op zekere hoogte

Nou ja, was weer erg leuk vandaag en ik geniet nog steeds!