Mijn reis begon om vier uur. De trailer kwam mij afhalen en we gingen naar de boot. Drie kwartier later ging onze reis verder richting Woudenberg. Ondertussen Kim tig keer geprobeerd te bellen, maar geen gehoor: Dit vodafonenummer is uitgeschakeld...

Jantina in angst, verder doorgebeld om te kijken of ik wel het juiste nr. had. Viaviavia kwam ik erachter dat Kim gewoon geen bereik had... DOMBO!
Ik werd afgezet op een carpoolplek langs de kant van de snelweg, nota bene in Wezep. Off all places!
Duurde even en daar kwamen ze. In een grote bak van haar pa, haar eigen staat tenslotte in de prak achter huis.
Ik denk op gehaald te worden om snel naar huis te rijden, zodat ik lekker bij kan komen. Wat denk je??
Kim rijd fout en we rijden 75 km om..... Kun je naaagaaaan!
Onder het mom van, we laten Jantina even de omgeving zien. Jaja Kim, leuk langs de snelweg.
De eerste echte leuke A-ervaring heb ik al wel. Een toilet bij Kim thuis en een patatje van Kokkie op de hoek

Morgenochtend moet ik heel vroeg, had ik dat voorheen maar geweten, dan was ik noooooit gekomen! Sta ik daar op mijn vroege vrije zaterdagochtend als een sloofje paarden te wassen, poetsen en ik moet ook nog vlechten!!!
Nou ik houd jullie op de hoogte van mijn werk-weekend!
*ohja, het was niet Kim haar schuld*