Mijn vriendin, en baasje van het pensionshetje rowan, was er ook.
Het was lekker weer en best wel warm.
Keltic was erg rustig en goed gehumeurt!
Keltic stond bij het hek voor de wei, en ik dacht laat ik er eens even op gaan zitten, hij is nu immers 2 1/2 jaar oud, en even erop zitten kan geen kwaad.
Keltic stond al voor het hek, dus ik stond op het hek en ging erop zitten, alles heel voorzichtig en rustig aan. Keltic stond dus gewoon ondertussen half te slapen, en vond gewoon alles goed!!
Ik ben echt blij, ik zat erop, m'n ventje staat gewoon rustig, hij stond los en niemand was erbij, helemaal los in de wei dus!
Ik knuffelde hem vanaf zijn rug. Toen liep hij naar de perenboom ( nouja, perenboom, een afgeknaagd stompje, met bovenin wat peren, waar ze niet bijkunnen

Hij steeds met zn hoofdje om kijken aah
Nou, hij gaf gewoon geen kick, misschien is het voor niemand hier bijzonder, maar voor mij was dit echt een mooi moment!
Nu ga ik er een lange tijd niet meer opzitten, pas een anderhalve maand ofzo, ik wil hem namelijk niet verpesten!
Ik wil hem inlaten rijden, op de stal waar ik weleens rijd, wil ik dat laten doen. Maar ik weet niet, of hij andere wel toelaat.
hij is namelijk echt afschuwelijk eenkennig..
Dus ik vroeg me af of jullie misschien ervaring hebben, dat ik op Keltic zit, en die instructeur dan "les" geeft?
misschien is het een dom(me) idee/ vraag.
Groetjes een super blije Nina en de Super Koeee