maar goed son had hem nog steeds niet gezien.
vandaag dus wel
en gelukkig was ze helemaal weg van mijn lieve knappe kattebeest!ze noemde hem net een ijsbeertje
de katjes kregen lekkere snoepjes,ik kreeg een lekker flesje wijn en tinkie een bos wortels
waar ze best nog wel moeite voor heeft moeten doen.eerst geborsteld worden door sonja,toen nog ingespannen en ritje bernisse met twee meiden op de wagen en toen nog stilstaan in de paddock en ook nog tot overmaat van ramp drinken uit een emmer en zowat platgeknuffelt worden.ja het leven van een welsh is zwaar
en ook was manon 2 nog op stal,en we hebben lekker gekletst en naar haar les met maddox gekeken.waarbij ik mij trouwens helemaal inleefde want ik zat op mijn stoeltje helemaal mee te leven met manon!ik vond je heel goed meid!en ik weet zeker dat je het gaat redden met je maddy!way to go girl!
ik vond het reuze gezellig vanmiddag en echt zo leuk om sonja nu eens echt gezien te hebben,ze is net zo leuk en lief als op bokt!supermeid dat is ze!

wat een droppie! Geen katje om zonder handschoenen aan te pakken, dat hebben die grote bakbeesten in Simonshaven inmiddels ook wel door! }> We hebben heerlijk met het karretje gereden, en ik kan er maar niet over uit hoe netjes Sanne rijdt. Ik ken verder helemaal niemand die na het behalen van het koetsiersbewijs nog zo keurig en consequent Achenbach rijdt. Ze is trouwens met alles (qua Tinkie dan he, verder weet ik het niet
) heel netjes en consequent. Keurig opgevoed en supernetjes verzorgd paardje!!!!
, daar gaat Manon nog een heel eind mee komen) en het paardje van Vlieg, een pony waar de ondeugendheid vanaf straalt! Lekker koppie heeft 'ie vlieg!
) en kwam ik een ietsiepietsie laat op de verjaardag van een zesjarig buurmeisje. Maar ja, die geef je een K3-poesiealbum en het is weer goed