Heleen kwam even een vliegennetje bij mij halen om voor Magned te gebruiken die had nogal last van traanoogjes. Ik redder in nood had dus nog wel een vliegennetje voor haar te leen
(ik heb mijn goede daad weer gedaan voor vandaag
)Dus ze komt het erf op rijden, ik was springpalen aan het sjouwen en ze loopt me zo voorbij zonder gedag te zeggen en ging naar de hond.
Dus ik zeg: hoi Heleen. Zij zegt: oh.....hoi!! Hahahaha ik moest zo lachen ze keek ook helemaal verward dus ik noemde haar de rest van de avond
dwaas.
Marsha kwam ook nog rijden en ik ging zelf ook rijden dus Heleen heeft zitten kijken, ik had een paar sprongen klaar gezet zodat Jaike en ik even konden jumpen. Marsha houdt niet zo van springen
dus Heleen heeft een paar laarzen van mij aangetrokken en mocht een paar sprongetjes wagen op Magic. Magic probeerde haar steeds in de maling te nemen door langs de hindernis te gaan, maar uiteindelijk is ze er toch een paar keer over heen gesprongen
Daarna hebben we allebei even uitgestapt en vertrokken Marsha en Magic weer naar de overkant (naar huis dus
) Toen moest ik nog een stal uitmesten en hebben Heleen en ik even flink zitten roddelen over bokt.........hehehe vooral Sundancer kwam nog ter sprake
Volgens mij mag ik dit ook niet zeggen, hahaha
Laat maar ik hou mijn mond al..........

"