Leerzaam 'ponykamp' gezocht!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Joyce_

Leerzaam 'ponykamp' gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-07 21:53

Hoi bokkers!

Eigenlijk zou ik naar week 5, van de HH instructieweken gaan, met mijn verzorgpaard, maar ik kom er tot mijn spijt achter, dat ik dan nog gewoon school heb! De andere allroundweek is in week 3, dus daar heb ik verder ook weinig aan.
Op zich zou ik nog naar de SGW-week kunnen, maar ik ben bang dat als we 5 dagen gaan crossen, en hij het niet leuk vindt, onze hele week verpest is.

En ik ben dus op zoek naar een soortgelijk kamp/week. Dus geen ponykamp vol met tikkertje en verstoppertje te paard en buitenritten, maar eentje waar je echt wat van kan leren. Dressuurlessen, springlessen, misschien nog een crossles, of buitenrit, of iets anders leuks Lachen
Liefst ook iets waar je een beetje vrijheid hebt. Dat je niet verplicht bent om aan allemaal gezellige spelletjes mee te doen, maar misschien zelf een keer de stad in kan oid. Is geen vereiste hoor, maar dat zou ik wel heel leuk vinden.

En dan nog een voorwaarde: Ik wil niet tussen allemaal 10- en 11 jarigen zitten. Ik vind het véél leuker om de jongste te zijn ergens, dan om in de middenmoot te zitten (dus een kamp van 10 tot 16 oid). Ik ben zelf 15, trouwens Clown

Even in het kort:
*Leerzaam, dus met goede lessen
*Wat oudere mensen
*Niet duurder dan 300/350 euro
*Heel graag wat vrijheid
*Geen kinderkamp met heel veel spelletjes, alleen buitenritten, of opzadellesjes Knipoog
*Voor mensen met eigen/verzorgpaarden

Ik hoop dat iemand me wat kan aanraden (ook een vakantie die niet aan alle voorwaarden voldoet hoor ik graag van hoor Knipoog )!

Anoniem

Re: Leerzaam 'ponykamp' gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 23:16

BRT --> MA.

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-07 11:26

Oké, ik begrijp dus dat er helemaal niet zoiets is? Tong uitsteken

pressent

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 12:50

bij time out reizen heb je wel een paar van dat soort vakanties maar die zijn wel in het buitenland

Joline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 17:10

bij horseholiday misschien?

Wineds

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 20:45

Kijk eens op www.hippago.nl Lachen
Dat voldoet ongeveer aan je eisen en het is er ontzettend gezellig, leuk en leerzaam. Ik kom er zelf al 3 jaar dus mocht je nog specifieke vragen hebben, dan kan je wel PBen!

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-07 21:10

Geweldig Wineds, daar was ik echt naar op zoek! Als ik vervoer kan regelen, wordt het denk ik Hippago! Klinkt heel gezellig, maar ook leerzaam, en die show aan het eind lijkt me ook heel leuk! Lachen

Bedankt voor de supertip (Lienepien en pressent ook!)

Wineds

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 21:30

Graag gedaan Lachen De show is inderdaad ontzettend leuk om te maken en te doen. Lessen doe je in groepjes van 4 tot 5 mensen, dus je leert een hele hoop. Je paard krijgt goede stalling en de mogelijkheid tot weidegang is er fijn Haha! Hopelijk lukt het met vervoer!

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 11:53

bij manege van poelenburgh in schoorl (noord-holland) hebben ze ook instructieweken!
is ook voor mensen met eigen paarden...

kijk maar eens op de site:
www.poelenburgh.nl