Zij had dus vernomen dat ik al eerder gevraagt ben om langs te komen voor grondwerk, en had mij dus gevraagt om een keer langs te komen om wat grondwerk te komen doen met een van de paardjes op stal, Zapphira.
Dus ik erheen, zij was er al. Paardje in de bak los gelaten en ik maar in de regen beesje laten heen en weer rennen met mijn stick in me hand

Nou beesje wat laten rennen, en draaien, en uiteindelijk de juiste signaaltjes gezien en naar me toe laten komen.
Goed beesje braaf naar me toegekomen, leadrope aan het halster geklikt en gaan friendly'en.
Ik heb haar amper aangeraakt vandaag nog, zo, nouja, schuw zou je het kunnen noemen, was ze.
Maar heb dus friendly gedaan, stick en string wat om haar heen wapperen, wat in het begin nog reuze eng was, maar na een tijdje ging het al makkelijker.
Toen ook wat met haar door de bak gelopen, inmiddels was er al iemand anders ook de bak ingekomen om met haar paardje te rijden.
Wat door de bak gelopen dus, achteruit gegaan wat ze heel netjes deed. en een klein beetje driving met de achter hand gedaan, en ondertussen steeds als afwisseling friendly.
Nieusgierig ding dat het is joh, in het begin durfde ze me nog niet aan te kijken vanvoren maar zodra ik met friednly begon ging ze lopen tot ze schuin achter me stond en kwam daar aan me snuffelen, heel voorzichtig natuurlijk

Was in ieder geval heel interessant weer, en Bregje heeft volgens mij ook wel genoten van het kijken hoe ze reageerde, anders ik wel.
Ben heel benieuwd hoe het de volgende keer gaat, is echt een leuk beessie.
Nouja, heel interessant is dit misschien niet, maar wilde het eventjes kwijt. dus vandaar.
Groetjes Elvira