Zapphira @play voor de eerste keer

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

El_vis

Zapphira @play voor de eerste keer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-07 18:01

Even een kort verslagje geven van mijn afgelopen 3 kwartier bij Crossmonster op de stal.
Zij had dus vernomen dat ik al eerder gevraagt ben om langs te komen voor grondwerk, en had mij dus gevraagt om een keer langs te komen om wat grondwerk te komen doen met een van de paardjes op stal, Zapphira.
Dus ik erheen, zij was er al. Paardje in de bak los gelaten en ik maar in de regen beesje laten heen en weer rennen met mijn stick in me hand Clown zag er vast erg charmant uit.
Nou beesje wat laten rennen, en draaien, en uiteindelijk de juiste signaaltjes gezien en naar me toe laten komen.
Goed beesje braaf naar me toegekomen, leadrope aan het halster geklikt en gaan friendly'en.
Ik heb haar amper aangeraakt vandaag nog, zo, nouja, schuw zou je het kunnen noemen, was ze.
Maar heb dus friendly gedaan, stick en string wat om haar heen wapperen, wat in het begin nog reuze eng was, maar na een tijdje ging het al makkelijker.
Toen ook wat met haar door de bak gelopen, inmiddels was er al iemand anders ook de bak ingekomen om met haar paardje te rijden.
Wat door de bak gelopen dus, achteruit gegaan wat ze heel netjes deed. en een klein beetje driving met de achter hand gedaan, en ondertussen steeds als afwisseling friendly.
Nieusgierig ding dat het is joh, in het begin durfde ze me nog niet aan te kijken vanvoren maar zodra ik met friednly begon ging ze lopen tot ze schuin achter me stond en kwam daar aan me snuffelen, heel voorzichtig natuurlijk Koe
Was in ieder geval heel interessant weer, en Bregje heeft volgens mij ook wel genoten van het kijken hoe ze reageerde, anders ik wel.
Ben heel benieuwd hoe het de volgende keer gaat, is echt een leuk beessie.
Nouja, heel interessant is dit misschien niet, maar wilde het eventjes kwijt. dus vandaar.

Groetjes Elvira

_LoutJ_

Re: Zapphira @play voor de eerste keer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 18:01

Dit is geen HAW Knipoog

El_vis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-07 18:05

nee maar in HAW moeten er toch foto's bij zitten?
en dit is wel NH dus daarom dat ik het in het NH gedeelte van het forum heb gezet...dacht ik

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 18:07

in HAW moeten er iff foto's bij zitten.. heb je die kun je die alsnog plaatsen denk ik zo..

El_vis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-07 18:09

Noppes, heb geen foto's Boos! is er niet ergens een verlsag van de dag ofzoiets?

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 18:33

[PP]? ik TEM wel even Lachen

El_vis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-07 18:40

k thanks

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 02:46

[NH] > [PP]

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 19:42

ik weet met dat overschot aan subfora ook niet meer waar wat geplaatst moet worden, leve de oude bokt !

maar anyway, ik zal de volgende keer mijn fototoestel meenemen.
het was erg leuk om te zien wat el_vis gedaan kreeg van zaphira , zaphira is erg brutaal, maar stiekum best bang, en gezien ik voorlopig niets kan doen, is dit een mooi altrernatief Knipoog