Vandaag heb ik wederom weer op Maaike gereden. Ditmaal in het bijzijn van Marije (cody).
Ik zou Marije om half twaalf oppikken bij het station, iets wat niet echt succesvol verliep

Hierna heb ik Marije nog even de bossen laten zien en zijn wij doorgereden naar Maaike.
Daar eenmaal aangekomen, zijn we naar het land gegaan om zowel moeder als dochter uit het land te halen. Geeske kwam ons al tegemoet, want ja.. een portie knuffels zag zij wel zitten na haar traumatische

Helaas is vanochtend overigens gebleken dat Maaike na twee keer geinsemineerd te zijn nog niet drachtig bleek te zijn. Morgen wordt ze dan ook voor de derde en de laatste maal dit jaar geinsemineerd. Op hoop van zegen zullen we maar zeggen.
Maar goed, eenmaal gepoetst, gezadeld en naar de bak te zijn gegaan, heb ik haar eerst toch maar weer gelongeerd, maar na vijf minuten vond ik het wel welletjes (ondanks het spontane boksalvo van Maaike

Overigens vraag ik mij af of jullie wellicht nog tips hebben voor het opbouwen van een trainingsschema. Ter informatie.. Maaike was nog maar nauwelijks onder het zadel gereden toen ik helaas moest stoppen en haar op rust moest zetten en kent verder nog erg weinig.
Hierna zijn Marije en ik nog even voorbij een plaatselijke pensionstalling gereden en heeft Marije op afstand Minco van Minkieboy kunnen bewonderen en waarschijnlijk ook nog Ironique van Naz gezien

Tot slot zijn we ook nog even naar de regionale ruitersportzaak gereden waar ik mijn toekomstige zadel heb getoont. Iets waar ik ontzettend naar uit kijk, maar helaas.. hij is nog 'niet' in bestelling. 't moet nog maar eventjes wachten. Verder nog wat rondgesneupt en maar weer in de auto gestapt.
Helaas kwamen we tot de ontdekking dat het al laat was en Marije haar bus naar huis waarschijnlijk net nog kon halen.

Overigens vandaag geen foto's gemaakt (