Ik heb een vraag voor allemaal die een verzorg pony/paard hebben. Hoe zijn juli er aan gekomen?
?-xxx- tascha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik vind hem helemaal geweldig!

\

, maar ik was niet de enig die de paardjes verzorgde....er waren geloof ik nog 12 kinderen
, maar de droom van een eigen verzorgpaardje bleef
en ben ik op de fiets gestapt en heb bij de eerste de beste boerderij aangebeld......en gevraagd of ik dat lieve schimmeltje mocht verzorgen
, en het was meteen raak,ik heb jaren op Frida gereden en mocht haar zelfs meenemen naar een ander stuk land toen ik verhuist was

En toen kwam de vraag of ik een 3jarige fjordenhengst in wou rijden, had al een keer t zadel opgehad maar was verder niet veel mee gedaan. dat wou ik wel en dus gelijk langsgegaan. Zo ben ik dus aan Shico gekomen, dit is allemaal al weer ruim 3 jaar terug gebeurd en we hebben ondertussen Shico ingereden (ik dan), Jolanda ingereden (vriendin) en gaan zodra t weer kan verder met Nina (ik met hulp). Nina heeft al wel een zadel enzo opgehad maar verder heeft er nog niemand opgezeten. aan mij de eer...

Maar toen ik Oscar gekocht had, ben ik daar mee gestopt, omdat ik voor Oscar al mijn tijd nodig had!