Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Kinderen prikken inderdaad wel door dingen heen, maar er zal geen kind zijn, dat als je het er wat langer over hebt, het logisch zal vinden dat je door het gebruik van een ander zadel, ineens geen cap meer op hoeft.
....en het gaat toch uiteindelijk om je eigen weiligheid (en in dit geval om voorbeeldfuctie )en niet om wat anderen doen? 
Ik heb het programma gezien met Robine waar je mee ging rijden, maar zij had nog nooit op een paard gezeten en toen gingen jullie dus direct naar buiten, dat zet mijn stekels overeidn (nooooit met een beginner gaan buitenrijden de eerste keer!!!!)Snap wel dat binnen id bak niet echt leuk is voor de kijkers, maar ja, wat is belangrijker, een amusant programma of iets minder maar wel het goede voorbeeld geven?
Ik heb op Sarah (de Tinker van Maaike) voor het eerst sinds jaaaaaaaaaaaaren weer met cap gereden.
En als ik binnenkort op de Fell Pony ga rijden ga ik heel waarschijnlijk ook een cap kopen.
Maar jullie hebben gelijk, het is veel veiliger.