Graag wil ik even iets vertellen wat mij zeer dwars zit.
Een poosje geleden was mijn paard kreupel,ik ben met haar naar dierenkliniek de Vallei in Woudenberg gegaan,naar een snel onderzoek,kwamen ze daar tot de conclusie dat de aqautrainer het middel was voor mijn paard om van de kreupelheid af te komen,ik vertrouwde daar eigenlijk geheel op.
Naar dat mijn paard daar een paar weken in de aquatrainer heeft gestaan en mij veel geld heeft gekost is hij er alleen maar slechter van geworden,ik kan ook niet zeggen dat de mannelijke medewerker die zich ook uitgeeft voor hoefsmid daar profesioneel en kundig met de paarden omgaat,als mijn eigen hoefsmid eerst twee uur bezig is met het corrigeren van de stand van de hoeven dan is er toch iets mis met de kennis van deze jongen en eigenaar.
Ik ben vervolgens met mijn paard naar een andere bekende dierenarts gegaan en daar constateerde ze dat mijn paard
hoefcatrol had en de aquatrainer volkomen zinloos was geweest.
Ik heb het idee dat ieder paard die in Woudenberg komt met wat voor klacht ook in de aquatrainer terecht komt wat veel kosten met zich mee brengt. Laat u eerst informeren voor u naar Woudenberg gaat, Het schilt u een hoop geld en nog meer,een hoop leed. volgens mij is dit een snelle manier om geld te verdienen, maar niet van van geld.
Dick

) terecht gekomen omdat GJ een keer een soort clinicje had gegeven bij ons op stal. Daar kwamen een aantal paarden uit met ernsitge klachten waaronder die van mij (uiteraard, ik met mijn geluk
). Ik ben een paar keer met mijn paard op en neer geweest en heb ook een thermografie laten doen, veel kreupelheidonderzoeken en behandelingen gehad, uiteindelijk stelde GJ ook de AT voor maar dat zag ik toen niet meer zitten. Ik had al ZO lang lopen kl**ien en gesleept van hot naar her met mijn paard.