mij meissie is weg

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-01 14:22

Gisteren was het zover.
Honey uit de wei gehaal (ze liep natuurlijk helemaal achteraan), en lekker gepoetst, bandages om, dekentje op.
Inladen was geen probleeem. Ze bleef even staan om te kijken, en liep er toen zo in.
Ook de reis was geen probleem, Alleen als we stil stonden hoorde je af en toe een klap van een hoef op hout , maarja.
Na een 3 kwartier kwamen we bij Lonneke aan. Hier warn nog 2 meiden, waaronder zij van the black riders (ben haar naam ff kwijt). UItladen was ook geen probleem, en torretje stond al nieuwschierig te hinniken.
We hebben ze even kennis laten maken, en Honey zit aan het begin van de hengstigheid. Ze sloeg hem wel af, maar stond ook wel een beetje te piesen.
Lonneke zette Tornado terug, en we stonden nog even te praten.
Tornado was het hier niet mee eens, en kwam al snel weer aangelopen (had op een manier het hek open gekregen)
Torretje gevangen, en terug gezet. Toen Honey bij patricia (achterbuurvrouw) gebracht, en samen met kruimel (een innieminnie jaarling) in de wei gezet.
Daarna hebben we nog een prive clicic vrijheidsdressuur gehad. Was echt heel gaaf. Ze kan zowat alles met haar paarden doen, met de kleinste commando's. Heb nog wat tips gehad voor Honey.

Naja, dit was het zo'n beetje. Foto's volgen

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-01 14:37

Mooi Stef, dat het zo goed ging! Ben benieuwd naar de foto's!
Kan ze een beetje wennen daar bij Lonneke?

casy

Berichten: 131
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-01 14:54

Fijn dat alles zo goed is gegaan.

Wat houd de vrijheidsdressuur precies in? Verward
Het klinkt erg interresant.

Ik heb alleen even gemist waarom je haar hebt weggebracht. (zit namelijkk nog niet zolang op bokt Knipoog )

Ik hoop voor je dat Honey het er naar haar zin blijft houden en ik ben erg benieuwd naar de foto´s

Groetjes,
Casy Party!!

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-01 16:25

stef wil een veulentje van honey, vandaar. Maar wel leuk dat ze al een beetje hengstig is, dan kan ze vast al snel weer terug!

casy

Berichten: 131
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-01 16:29

Oh wat leuk!! *LOL*

Ik hoop dat het allemaal lukt en dat je haar binnenkort weer drachtig op kan halen.

casy Party!!