dat vond ik echt super en sinds die rij ik elke week paard. hoe z\ijn jullie er terecht gekomen Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dat vond ik echt super en sinds die rij ik elke week paard. hoe z\ijn jullie er terecht gekomen
Weet alleen dat ik erg lang gezeurd heb en op m'n zevende lessen mocht gaan nemen ("Maar dan niet meer zeuren over een eigen paard"
).
Elke week had ik les, daarna kreeg ik verzorgpony's, en daarna Wietze. Toen ik Wietze kreeg ben ik gestopt met lessen op de manege, omdat we privles nodig hadden
Nou bijna dan! Ik wou toen ik klein was altijd naar een paard toe dat in de wei stond en mijn vader nam me daar altijd mee naartoe mijn moeder is bang voor paarden dus die stond altijd op een afstandje te kijken 

)
.Toen we in 1975 vanuit Amsterdam naar Heiloo verhuisden spaarde ik met hard werken in een snackbar en wat hulp van mijn ouders een pony bij elkaar.In 1980 ontmoette ik een boerenzoon
!Dat was mazzel,want toen zijn ouders en hij stopten met de koeien zijn we overgegaan op een stal voor paarden.En zo is het gekomen.
zolang ik mij herinneren kan stonden er 50 meter van ons huis Friezen in een kraal met zand. Ik zat elke dag, als één van hen buiten stond, op de palen toe te kijken. Kijken, aaien, kijken, kijken... eentje was heel erg lief. Zo lief dat 'ie zelfs aan mijn gezicht knabbelde als ik bij hem in de kraal ging. Daar was ik zo van onderste boven, weten dat dit een teken van genegenheid en vriendschap was.