Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maaiikii schreef:Kiezen wat je leukste vind!![]()
Of misschien kan je een weekend proef draaien en kijken of je het leuker vind dan je huidige baantje.
Dan kan je aan de hand daarvan een keuze maken.
emmytje schreef:Nou zit ik toch met n groot probleem..
ik zal eerst maar even de voorgeschiedenis vertellen..
Ik werk dus nu al ongeveer 3 jaar op een manege, waar ik als instructie/begeleiding buitenritten begeleid. Met onervaern evenals ervaren mensen. Superleuk werk, super mensen daar, maar weinig kans om veel bij te leren of veel te verdienen. Ik werk daar op zaterdag en zondag, en verdien per rit wat ik doe meeestal 5 a 6 euro. ik doe per weekend op zn meest 4 ritten.
Maar nou zag ik toch laatst op een site een groom gezocht voor een amazone met een flink aantal wedstrijdpaarden mee uit te helpen op concours. Ik heb erheen gebeld en kreeg te horen dat als ik het aannam 50 euro per weekend zal gaan verdienen. Het werk is dan op-en afzadelen, droogstappen, losrijden, en alle bijkomende klusjes.
Wat zal ik doen?
jullie denken vast: optie 2! Maar mijn twijfel ligt nogal bij de mensen van mijn 'oude' manege/werkplek, ik vind het er superleuk, en kan het ook goed met ze vinden, en ben bang dat ze n beetje in de problemen komen als ik wegval, waarschijnlijk zullen ze niet altijd begeleiding kunne k,rijgen voor de buitenritten (er zijn nog 2 begeleidsters maar niet altijd aanwezig, zoals meestal ik wel).
Wat te doen?
Jullie vele reacties graag! Ik hoop echt dat jullie me verder kunnen helpen...
Alvast bedankt voor het lezen van dit verhaal en alvast bedankt voor de reacties..
Groetjes Emmy