De moed zakt me in de schoenen, nee he, niet weer. bij het openen van de deur blijkt dat er een kast is opengebroken, en dat alle zadels weg zijn.
Nou ja, allemaal behalve 1, mijn zadel. Ze hebben er niet eens naar gekeken. Alle singels, gelpads hoofdstellen ed waren er nog, alleen de zadels gestolen. Mijn zadel is het enige dressuur zadel wat er hing, kennelijk genoeg reden om er af te blijven

Heb wel braaf een dekje met voetafdruk, een flesje met eventuele vingerafdrukken en de kast die was opengebroken achtergelaten, en niet aangeraakt natuurlijk, je weet maar nooit.
Kreeg nog een complimentje van meneer de agent, dat het goed was dat ik nog nergens aan had gezeten.
Tja inmiddels de 3e keer dat ze de boel overhoop halen, t wordt al haast routine he...

Vanavond ga ik met nog 2 stalgenoten mn paard verhuizen. Dit moest sowieso per eind van de maand, maar nu zijn we het gewoon zat.
De enige die er gelukkig mee is is een meisje bij mij op stal, haar zadel stamt uit de prehistorie maar ze mocht nooit een nieuwe, die is nu dus stiekum dolblij omdat haar museumstuk is verdwenen.
Bah, waarom kunnen mensen nou niet gewoon van andermans spullen afblijven