Mijn ouders moesten werken, dus zodoende stonden we al om 8 uur op de stoep in Benneveld. Ironique in de box gezet, eerste kennismaking met Ameretto verliep prima. Daarna gingen alle paarden de wei in, Ironique samen met Ameretto apart in n stukje land. Ging prima, de 1 liep naar links, de ander naar rechts, niet eens even aan elkaar ruiken ofzo... Maar goed, was makkelijk.
Nadat we alle spullen een beetje op hadden geruimd waren we van plan om riching Emmen te gaan om ff wat te eten en wat boodschappen te doen. Toch nog even bij de paarden gekeken, die volledig idioot waren. Voordeel was wel dat ik een paar hele mooie plaatjes heb kunnen schieten. Die komen morgen, dus nog ff geduld. Goed, uiteindelijk toch maar gegaan, alleen was ik er niet gerust op, aangezien Ironique het lomp heen en weer vliegen vaak nogal lang kan volhouden. We hebben nog ff naar stal gebeld en gelukkig viel het allemaal mee.
In Emmen hebben we wat gedronken, en nog wat gewinkeld, verder heb ik mij geheel onthouden van blonde acties

Terug gekomen in Benneveld werd het tijd voor de eerste rit. Duurt wel lang zeg, voordat Karin d'r gehele endurance outfit aan en om heeft gedaan

Zometeen staat de 2e rit op de planning, ik ben heel benieuwd hoe het vandaag gaat, verslag volgt