. Vervolgens richting Enkhuizen gereden. Nog ff snel bij Golin gestopt aangezien die de broer van Flair kan zijn. Om een uur of 1 kwamen we dan bij Obelix aan. Eerst natuurlijk de paardjes bekeken en gefotografeerd
. Daarna gingen de dames (Obelix en Montananicole) de zadels halen, en jee wat een spul kwam er uit een kast vandaan om het zadel te kunnen pakken
. nadat de dames daarmee klaar waren gingen ze hun rijkunsten vertonen met ons als toeschouwers. Montananicole vond haar gympen toch niet geschikt om mee te rijden dus die trok toch nog ff snel laarzen aan. Nadat Montananicole en Obelix uitgereden waren mochten Flair en ik ook nog ff op hun paarden rijden. Ik op Montana en Flair stapte op de grote Obelix.Later heb ik ook nog ff op Obelix gezeten zonder zadel wat erg lekker zat
.Montananicole gaf nog een stukje freestyle demo weg en toen de paardjes weer naar stal gebracht. Met z'n alle nog ff wat gedronken en gesnoept. Maar helaas het werd alweer tijd om naar huis te gaan. Het was een super leuke middag geworden. Helaas duurde de rit naar huis iets langer door een kleine file.