heb je ook Eskadronithus! Dit schijnt een zeer bekende aandoening te zijn waar ze wekelijks mee in aanraking komen (80% van zijn patienten zijn namelijk paard) en elke keer hetzelfde recept voor uitschrijven........Ik laat het nog even open wat Eskadronithus is (je zou het ook wel BRnithus kunnen noemen.....) iemand een idee waar deze veearts minimaal 1 keer per week mee wordt geconfronteerd als we over deze aandoening spreken

) deze dierenarts komt dus wekelijks afgeknelde peesjes en pijnlijke benen met drukplekken tegen door het gebruik van peesbeschermers en noemt dit dus ook Eskadronitis als hij in de computer moet invoeren waarvoor hij het paard heeft behandeld. Hij noemde dit een van de meest voorkomende kwalen in paardenland en was totaal niet te spreken over het gebruik van die dingen!
Ik ben er helemaal klaar voor! 1 September ga ik beginnen en voor die tijd ga ik een paar keer een dagje meelopen om klanten te leren kennen ( 80% van de patienten zijn paarden en deze kliniek komt bij veel privestallen en maneges!)