Ze hebben mijn [naam verwijderd] afgekraakt!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
joyce B

Berichten: 16378
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 21:03

Welke vereniging was dat Dees? Dan wordt die dus geboycot Knipoog

Dees

Berichten: 18922
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-02 22:31

dat was uiteraard weer op snertvereniging de fJILDruters...
Merk op de f is expres klein, die vereniging is duur....(niet rijdend lid, excl startkaart 90 euro per jaar!)

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 23:32

Ach, dit sort gezeur heb je volgens mij altijd wel op een vereniging (alleen wel bijzonder dat ze het zo in je gezicht zeggen - hier zouden ze dat wel tegen elkaar zeggen maar niet tegen de persoon zelf.....)

Ik ben nu toch wel erg benieuwd naar Paula, want als die echt nog zoveel beter draven kan dan Nefje Knipoog
Met wat voor geweldige superpaarden rijden die mensen zelf dan wel niet rond? Laat ze maar lekker kletsen hoor!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-02 08:29

Ja hoor, op elke vereniging zitten er wel enkele mensen waarvan je een * Boos! * humeur kunt krijgen als je zou willen.
Bij ons ook.

Ik had tegen die lui gezegd:
"Zo te horen gaat het jou alleen maar om wat het paard kan presteren en om wat-ie in euro's waard is.. en niet om de goede band die je er mee hebt en het karakter.
Maar schijnbaar is niet iedereen zo materialistisch als jij Schijnheilig , ik les dus liever met het andere paard.." Knipoog

Mijn paard heeft bijv. best goede papieren.
Maar bij ons op de club lopen bijna allemaal kwpners, en meestal spring- of dressuurbloed.
Cerise is echter een trakehner, en haar vader liep wel op olympisch niveau, maar was een SGW-paard. Totaal ander ras, andere discipline.

Enkele fokkers en ervaren handel/wedstrijd-mensen hier op de manege hadden geen flauw idee wie de hengst was, en vonden mijn paard maar niets.

Mijn paard IS ook niet veel, kan nog weinig, maar heeft wel goede papieren. Alleen 'wat de boer niet kent...'
Kom je met een groen paard aan, niet zulke goede gangen, maar wat afstamt van bekende KWPNers dan is het ineens 'geweldig', ook al kan het nog minder dan mijn wel ingereden paard Verward Ach ja.

Ooit zul je hen laten zien dat dat andere paard wel degelijk een goed paard is.
Ooit zullen zij leren dat er meer is dan prestatie in de sport.

Wees blij dat jij dit al geleerd hebt.
Betekent wel mooi dat je 'een klasse hoger zit dan hen'.
Een klasse hoger in een zeer belangrijke discipline:
Geen dressuur, springen of wat dan ook.
Maar de discipline 'leven'.
Zouden zij daar ooit al van gehoord hebben? }>

warren

Berichten: 336
Geregistreerd: 27-04-02
Woonplaats: Gersleat (Fryslân)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-02 11:53

Fijn he, die ongevraagde commentaren.

Toen ik voor het eerst mijn Fell-pony (die ik persoonlijkGEWELDIG vind) meenam naar menles, kreeg ik ook zo'n soort reactie. Je wordt er niet goed van!!! Ten eerste zag de oude dame mijn Fell aan voor een Merens,(ok,snap ik nog wel) en had nog nooit van een Fell gehoord (ok,kan...), en had toen commentaar op zijn halshouding (kan beter,maar we hadden hem net een dag!!!) en als sluitstuk de opmerking "" ik zou nooit zo'n oude ruin kopen".
Dat doet zeer hoor, wij zijn erg blij met onze matte,betrouwbare "oude"
maar ontzettend bruikbare pony!!!!!!!!!
Het kost me dan moeite niet terug te sneren (bv ïk zou NOOIT een haflinger kopen of zo,die heeft zij nl. btw ik heb nix tegen haffies hoor,gewoon als KAT) maar ik probeer er boven te staan.
Maar deze dame pruim ik niet meer!!!

Probeer er boven te staan. Wees blij met wat je hebt.(alle reden toe)

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-02 18:45

Dees schreef:

ik weet zelf ook wel dat Paula een fijn sportpaard is en waarschijnlijk inderdaad beter dan Neve...maar om Neve dan maar meteen af te doen als brandhout (dat zeiden ze nog net niet, maar o wee!).....
Leuke vereniging, he? Boos!


Vooral het woord brandhout heb ik zo'n Misselijk hekel aan! Hoe durven mensen een paard van een ander zo te noemen

Kan het zelf ook niet hebben als ze m'n paard af kraken.

Hou het maar op jaloezie, dat is een van de meeste redenen dat ze je paard afkraken!

Dees

Berichten: 18922
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-02 22:08