Ik ben echt in de 7e hemel, het lijkt helemaal nog niet echt maar het is toch zo.
Eindelijk kunnen mijn paardenkinderen bij huis staan, god wat zijn we daar lang mee bezig geweest!
Het is een vrijstaande woning met 4 grote buitenboxen, 5 loodsen achter het huis en de stallen (er kunnen dus nog veel meer stallen bij

Helaas zit er niet veel land bij maar we zullen vast wel een stuk kunnen huren.
We gaan in Oktober verhuizen (duurt nog veel te lang naar mijn idee), het is in Drenthe in Mantingen.
Het huis staat 200meter van het natuurgebied Mantigerzand en ik kan dus heerlijk naar buiten met Kevin en lekker mennen met de kleintjes!
Ook boswachterij Gees zit lekker dicht in de buurt dus ik ben rondom gelukkig

Degene die het hier gevolgd hebben weten hoe lang we al bezig zijn iets geschikts te vinden en die weten ook hoe dolgelukkig ik nu ben!!!!
Zucht, ik heb echt een man getroffen die alles over heeft voor mij en onze paardjes, zonder hem was mijn droomwens nooit in vervulling gegaan, werkt ook wel mee dat hij altijd al de zelfde wens heeft gehad

Ik geloof het nog steeds niet en zal het pas gaan beseffen als we er werkelijk wonen, het lijkt nu nog allemaal een droom.......ik loop de hele tijd met het boek van de makelaar op zak om constant de foto's te bekijken, misschien dat ik het na verloop van tijd dan toch ga geloven!
Nu volgt een drukke tijd voor ons, financiering rondbreien, we zijn niet getrouwd dus moeten we nog naar de notaris en ach, ik weet nog voor de helft niet wat er allemaal op mij af gaat komen maar het geeft niets, het is voor een hele goede zaak!!!!
Kleine hint voor mensen daar in de buurt, ik heb waarschijnlijk straks nog 2 mooie boxen leeg staan

Hele gelukkige groetjes, Tanja.