Zie ook:
[MD] Wat nu? UPDATE 2e bloedonderzoek=verklaring!!!!!!!
Eergisteren was ze eindelijk helemaal klaar met al die kuurtjes. We hebben haar zowat iedere dag een paar uur in het natuurpark gezet in vol gras zodat ze zich lekker vol kan eten (wat ze ook wel doet) en ze krijgt iedere dag intra en lijnzaadolie ingespoten. Ook krijgt ze 2 kilo muslie en 3 kilo biks per dag (wat ze zelden opeet).
Gisteren begon alles weer overnieuw. Haar vel gaat uitstaan als je eraan trekt, de mest wordt weer dunner en ze eet weer minder en ze is weer aan het afvallen (voor zover dat nog kan).
Ik kan nu wel weer de dierenarts erbij roepen en een doorverwijzing vragen naar deen kliniek, maar dit heb ik al zovaak gedaan en blijkt weinig zin te hebben. Misschien dat ze weer een antibiotica kuurtje moet hebben, we zullen in na het weekend in eidere geval weer het bloed laten onderzoeken. Ik hoop dat ze van het weekend nog een beetje opknapt en dat die mest weer wat indikt.
Maandag bel ik ook maar direct de verzekering, ik neem aan dat hun hiervan ook wel weer op de hoogte willen blijven en ik hoop niet dat mijn paard zometeen afgekeurd wordt door de verzekering.
Het schiet dus voor geen meter op.