) maar waar ik wel benieuwd naar ben is: wanneer baalden jullie het meest van je paard? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) maar waar ik wel benieuwd naar ben is: wanneer baalden jullie het meest van je paard?

Kon dr echt wel schieten maar achteraf was het wel weer lachen. 
) en toen ik Foxy weer terug in de wei had gezet kruipt Oscar weer door het draad heen naar de andere wei. Dus toen Oscar weer opgehaalt, en wat denk je!!! Ik heb Oscar nog niet uit de wei ernaast gehaald of Foxy liep er alweer
En op een gegeven moment gingen ze dus in galop gewoon door het draad, dus moest ik eerst dat hek weer repareren, ik denk van, nu komen ze er niet meer doorheen. Daarna met behulp van me ma ze alletwee weer terug in ons eigen land gezet en we hadden onze kont nog niet gekeerd of ze liepen er weer doorheen. Toen was ik wel zo ontzettend kwaad op ze!!!! }> 
Maar helaas (voor hem) werkt een grote mond niet...
. Beau kon heel gemeen hard bijten, onmogelijk braaf voetjes geven, bleef je maar voorbij rennen tijdens het wandelen en ging regelmatig recht op z`n achterbenen staan en dan eens stevig in mijn pols bijten. Evht een superkreng was het. Maar wat ben ik blij dat ik doorgezet heb! Nu, vier jaar later heb ik echt een superpaardje
(pardon pony
).