Wat vinden jullie daarvan?

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DromenLies
Berichten: 2885
Geregistreerd: 27-12-02

Wat vinden jullie daarvan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-06 18:41

Hoi allemaal,

Zo eens in de week kijk ik smachtend op sporthorses.nl en dan weet ik het weer zeker
ooit wil ik mijn eigen knollie en dat het liefst eentje waarvan ik wat kan leren.
In het verleden veel paarden beleerd en de basis ging wel aardig maar echt dressuren had ik te weinig ervaring mee terwijl ik dat wel leuk vind

Momenteel rijd ik niet want ik studeer en woon op kamers en mijn oude stal is een kleine 1.5 uur heen en ook weer 1.5 uur terug.
Echter zodra ik klaar ben met studeren wil ik wel dat knollie-lief er komt!
Probleem is wel 7 dagen per week moet het beestje aandacht..

Vraag is dus
Vinden jullie het acceptabel dat iemand een paard koopt maar die er wel voor 3 dagen ofwat een bijrijdster erop zet/ervoor laat zorgen?

en als je dat nu niet vindt kunnen heb je dan een andere oplossing?

groetjes

Oliebollie

Berichten: 1842
Geregistreerd: 22-01-06

Re: Wat vinden jullie daarvan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 18:46

opzich heb ik niets tegen een verzorgster ofzo Knipoog maar als jij 3 x rijd en hij/zij ook , dan kan je toch beter zelf een verzorgpaardje nemen Knipoog dan heb je die rottige bijkomende kosten niet.
als ik een verzorgster zou nemen dan zou ik me paard wel van onder tot boven willen kennen
zelf zou ik er geen paard voor kopen
maarja, ieder ze eigen keuze Knipoog

DromenLies
Berichten: 2885
Geregistreerd: 27-12-02

Re: Wat vinden jullie daarvan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-06 18:48

ja dat is ook zo, maar ik wil wel zeg maar mijn 'droompaard' en ik denk niet dat er veel mensen zijn die die gaan uitlenen 3 dagen (die gek zou ik dan zijn)