Vanochtend braaf gemeld om 10 uur, alles werd goed uitgelegd en ik moest om 10.30uur een slaappil nemen en dan zouden ze me om 10.45uur komen ophalen. De slaappil werkte perfect
ik was heerlijk onder zeil
en werd om 12.30uur wakker
Snapte het niet helemaal want ik lag nog steeds op dezelfde zaal. Bleek er een spoedgeval tussendoor te zijn gekomen dus kon ik nog even wachten
Uiteindelijk om 13.30 richting de OK maar toen werdt ik dus ook behoorlijk zenuwachtig
FF infuusje aanleggen, over gesjouwd op een ander niet zo confortabel bedje en de OK in. De Anesthesist nog even gesproken en hij mij uitgelegd hoe ik onder zeil zou gaan, via het infuus. Nou voor ik het wist voelde ik mezelf al gaan:D Na 40 min waren ze klaar en kon ik uitslapen. Eigenlijk was ik meteen al klaarwakker en kon ik alles mooi bekijken! Opeens begon die hartmeter te piepen............allemaal zusters om me heen, bleek m'n hartslag 39 te zijn
voelde me nog steeds goed
toen begon ie weer te piepen en bleek m'n hartslag 37 te zijn
en dat heeft ie vanaf dat moment gewoon steeds aangegeven, hartslag rond de 39, conclusie: Ik heb een sporthart (vraag me alleen niet hoe ik eraan kom
)De arts kwam nog even vertellen hoe het was gegaan en zei dus dat het niet m'n meniscus is geweest die moeilijk aan het doen was, nee het was m'n knieschijf!!! Had iedereen het toch bij het verkeerde eind
In mijn knieschijf schijnt een scheur te zitten(hoe die er komt dat weet niemand!) en doordat mijn bovenbeenspieren m'n knieschijf niet goed op z'n plaats houdt kan hij dus steeds "op slot" springen met als gevolg dat er gruis in mijn knie komt afkomstig van m'n knieschijf! Dat gruis heeft ie dus wel weggehaald en nu is het zaak dat ik mijn bovenbenen ga trainen zodat hij niet meer op slot kan springen.Ik zit dus nu weer lekker thuis op de bank met een drukverband om m'n knie, maar begin zo onderhand te merken dat de pijnstillers zijn laatste werking wel hebben gehad
ik denk dat ik niet geweldig ga slapen vanacht maar dan is er nog altijd bokt
Over 10 dagen moet ik terug komen ben benieuwd.........