Prijzen van Divoza

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
germie

Berichten: 25947
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 23:46

Heb wel gratis kalkoenen gekregen van Divoza Haha! Ik had een doosje gekocht, kom ik thuis....................te weinig. Ik gebeld, heb gratis een neiuw doosje gekrgen

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 23:51

Het is me ook opgevallen dat de prijzen veel hoger zijn dan vorig jaar Frusty Ook bij de winkels van Horselover zijn ze een stuk duurder geworden. Reden te meer voor mij om lekker bij Fugers in Soest mijn spulletjes te halen Haha! Standaard 10% korting op alle spullen, geen afzetterij en goede service! Allen als er tentenkamp is wil ik nog wel gaan kijken, maar anders zul je mij er niet meer zien!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 09:05

Mijn ervaring is dat Horselover vaak goedkoper is. Net als de action coolpacks. Bij Horselover 95 gulden, bij Divoza 109 gulden.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 13:57

alles wordt duurder, heel vervelend, maar daarom kan divoza moeilijk achterblijven.

Nina

Berichten: 1683
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: Vlissingen, Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 14:27

germie schreef:
Ook de sporen en rijbroeken zijn duurder geworden. Sporen waren altijd 19.95 in guldens, nu dus 22 gulden!!!!
Rijbroeken net zo.
Ook de kk ultrabitten zijn duurder geworden. En de hoofdstellen meestal ook. Dan te bedenken dat winkels zowieso vaak 70% winst maken op een product,.....
Ik weet nog goed dat ik ooit iemand sprak op een paardenmarkt toe nik een hoofdstel van hem kocht, ik wilde graag de inkoopsprijs weten. Dat was tussen de 12.50 en 15 gulden, kwaliteit vergelijkbaar met Pagony. Divoza is veel groter, kan het dus nog goedkoper laten maken (in landen waar kindereren werken, vergeet dat niet) en dan toch nog altijd 60-70 guldne vragen, of nog meer.
Kieffer stelt de prijzen geloof ik vast, dus die mogen ze niet zomaar veranderen, de zadels althans.


indd van die K&K Vorig jaar waren ze 60 €, dus das ongeveer 122 piek. Nu zijn ze toch weer 10 euro verhoogd.