Zaterdag heb ik mijn eerste les gehad van de eigenaresse van mijn nieuwe bijrijdpaarden. Zij is instructrice en rijdt Z2 met een van de paarden.
Sinds twee weken rijd ik bij haar drie paarden bij. Heel erg leuk, en nog leuker is dat ik met ze mag starten! Het zijn paarden die alledrie al aardig wat gepresteerd hebben in de sport, alleen ik nog niet

Leuk detail is dat de eigenaresse zei dat ik aanleg had om een goede dressuurruiter te worden. Volgens haar kan ik met de juiste training best een heel eind komen. Ik ben erg benieuwd! Of dat zo is weet ik niet, ik ga het iig proberen!
Vanavond rijd ik weer; ik heb nu al helemaal zin om datgene wat ik zaterdag geleerd heb, zelf te proberen. Ik merk nu weer waarom paardrijden ook alweer zo leuk was, dat was ik een beetje vergeten na mijn vorige bijrijdpaard. Ik vind dit echt helemaal te gek!
Ik ben dus helemaal enthousiast. Ik ga me maar eens verdiepen in het startkaart gebeuren; er zal wel het een en ander geregeld moeten worden. Het duurt nog wel even voordat ik echt ga starten hoor, maar het is al superspannend om ermee bezig te zijn!!