ik dacht een heel goed tehuis voor haar te hebben gevonden en shakira werd verkocht. Helaas bleek het niet het droomhuis te zijn geweest voor haar waar ik op hoopte en zonder dat ik het wist verkochte ze shakira... ik had geen idee waar ze was want ze was in de handel terecht gekomen
Gelukkig werd ik 2 weken geleden gebeld door iemand die vertelde dat ze shakira had gekocht op de markt in drute... ik helemaal blij dat ze terecht was en ik ben 2 dagen daarna meteen gaan kijken. Ik vertelde dat als ze shakira ooit wilde verkopen dat ik dan graag de eerste koper wilde zijn! eigenlijk miste ik shakira verschrikkelijk en had ik vreselijk spijt van de verkoop.
Dus toen ze vertelde dat ze shakira eigenlijk ook weer wilde verkopen en misschien zelfs al kopers had, heb ik daar meteen een stokje voor gestoken, met heel veel hulp van andere kan ik nu weer zeggen dat Shakira thuis is, hier is waar ze hoort bij mij!
Shakira wij horen bij elkaar!!!
nog even voor de duidelijkheid, ik heb shakira als veulen gekocht en 2 jaar lang lief en leed mee gedeelt, helaas is shakira niet het gemakkelijkste paardje en al zeker niet toen ze in de pubertijd kwam... nu is ze dus 2,5 en nog steeds een echte puber maar gelukkig sta ik nu sterker in mijn schoenen en geef ik niet zo snel meer op! ik weet nu dat ik niet zonder haar kan! (en zij niet zonder mij)
foto's van toen ik ging kijken en ik haar dus 4 maanden niet had gezien, ow wat was ik blij haar weer te zien!!!
shakira kende al onze oefeningen ook nog precies, echt geweldig!!!
http://www.zippyvideos.com/9626881076270506/mvi_3948/
ik moest haar toen weer achter laten, zo moeilijk als je paardje zo staat te kijken van ga niet weg, neem me mee!
maar gelukkig zijn we dus dinsdag terug geweest om haar nu wel mee naar huis te nemen!
Shakira kende alles nog en ook de andere paardjes
ow wat ben ik blij dat je er weer bent!
en volgens mij is shakira ook harstikke gelukkig
ben zo blij dat ze er weer is, mijn moeilijke lieve puber hoort hier en nergens anders, gelukkig weet ik dat nu heel zeker en heb ik nog een tweede kans gekregen,( die vele andere vaak niet krijgen)
groetjes Elianne
) goed gekomen.