Nou wij hebben weer eens wat mee gemaakt hoor (mijn fjorden beest en ikke).
Wij hadden 4 dagen show in Barneveld (met het fjordenshow team) op het evenement naar buiten.

Woensdag 31 Juli gingen we al vroeg weg, mijn stal genootje Viv ging ook mee met Tjody.
Om 7:30 vertrokken wij naar Barneveld de paarden hadden er zin in, en die stonden dus ook zo op de veewagen/trailer.
Alles ging goed totdat we de A28 gingen we waren net ingevoegd toen we een enorme knal hoorde en de wagen stil viel, we konden nog net op de vluchtstrook komen, Viv reed met Tjody voor ons en zagen ons de vluchtstrook op komen en stopte ook.
De aandrijf as van de veewagen was afgebroken en en op een auto terecht gekomen die achter ons reed (gelukkig was de aandrijfas op de motorkap van die auto terecht gekomen en viel de schade mee, voor het zelfde geld was het anders afgelopen) en konden dus niet verder. Wij de ANWB gebeld. En Viv ging alvast verder met Tjody omdat die het niet leuk vind om lang stil te staan in de trailer en dan onrustig word.
De ANWB was er al snel (binnen 15 minuten), ik zag het al helemaal voor me dat ik mijn paard over moest laden op de snelweg.
Nou de ANWB kon er dus niets aan veranderen dus moesten we wachten op de sleep wagen, en die deed er iets langer over om bij ons te komen 45 minuten, maar dat maakte Pojack niets uit als hij maar te eten had.
Toen de sleepwagen van de ANWB er aankwam was ik best opgelucht.
De veewagen moest op de sleepwagen komen te staan (met paard en al),
maar dat vond Pojack niet erg om zo schuin omhoog te gaan met veewagen en al.
Toen zijn wij (Pojack en ik) afgezet op een carpool plaats in Zeist, waar al vervoer klaar stond om mij verder te vervoeren naar Barneveld.
En zo ben ik toch nog veilig en wel in Barneveld aangekomen waar Tjody (het vriendinnetje van Pojack

Al met al hebben we het weer allemaal overleeft en hebben we erg gezellige dagen gehad met heel veel lol (een soort van mini ponykamp).

Gwen