Hoe train ik de spieren

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23443
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-01 12:03

Hoi Allemaal,

Zoals jullie waarschijnlijk wel weten moest ik mijn mini bijvoeren omdat ze bij de vorige eigenaar een beetje in de steek gelaten was. De dierenarts heeft haar gister gekeurd en die zei dat ze er wel weer goed uit zag, op termijn mocht er wel iets bij mar nu meteen nog niet. Haar achterhand voelt wat mager aan maar hij zei dat da een kwestie was van spieren trainen. Ik longeer haar nu met bijzets en ze gebruikt haar achterhand prima (volgens de begeleiding, maar die is nu langdurig ziek, pfeiffer) en ik moest maar zo doorgaan. Weten jullie nog meer oefeningen om de spieren wat beter te krijgen? Balkjes draven en een sprongetje maken vind ze helemaal het einde maar dat doe ik ook maar niet te vaak.

Ik hoop dat jullie iets weten.
Ik heb bij ons land een heleboel mogenlijkheden, heb een groot land tot mijn beschikking, kan over straat etc etc.
Degene die bij de keuring was (dochter van de stalhouder) vroeg of het geen oplossing was om haar op het grote land te zetten maar hij vond het karige land veiliger omdat je duidelijke groeiringen in haar hoeven ziet en we dus voorzichtig moeten zijn met eiwitrijk gras.
Nou ik hoor het allemaal wel.

Renee

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 12:21

Veel wandelen en met IJsco heb ik in het bos veel gereden in het begin. Heuveltje op, heuveltje af, daar is de achterhand heel sterk van geworden.