Maar ik mocht hem dus even proberen. Op het land liep hij echt onwijs mooi. Wat een draf zeg, ik wou dat mijn paard zo'n achterbeengebruik had(en die is al niet traag

Ik hoop dat ik er genoeg tijd voor heb, het paardje spreekt me heel erg aan en de eigenaresse keurde me geloof ik ook wel goed

Weer bij marieke wietze maar niet gereden, de bak was een zwembad. Maar binnenkort mag ik daar ook een rondje op tuffen

En toen moest ik met mijn eigen paard naar springles....wat een ellende weer. Die nieuwe instructeur is echt niets...

Uiteindelijk weer bijna niets gesprongen en weer hetzelfde lijntje als vorige keer en de week daarvoor...

En mijn paard loopt nu na de springles ook twee dagen te drammen omdat hij die waslijnen wel leuk vond(lekker makkelijk). Hij wordt nu gewoon minder door het springen, terwijl hij juist altijd beter liep

(zo dat lucht op...mijn moeder wil na een betoog van mij en mijn zusje om niet meer heen te hoeven geen woord meer over die man horen...we gaan waarschijnlijk niet meer. KLaar!