Even een uitleg waarom ik weg wil: op mijn eigen stal heb ik het heel eerlijk gezegd wel gezien. De stallen worden slecht gemest, sommige paarden staan de hele dag buiten en hebben geen druppel water (want da's niet nodig) voor alles moet je betalen niets kan eens een keer uit zichzelf, kortom de klant is geen koning maar een melkkoe
+ dat we totaal geen uitrijmogelijkheden hebben, het dichtsbijzijnde bos is 30 min over de harde weg en dat mag Nappie niet meer met z'n artrose! Dus ben ik gedoemd om in de buitenbak te blijven rijden!En nu blijkt dat er zomaar een plekkie voor Nappes en mij is.....
en heb ik dus vandaag die vrije box gereserveerd
Oh ik zie het al helemaal voor me, lekker het bos in wanneer ik wil, 2 buitenbakken waarvan er 1 binnenkort overdekt wordt en heerlijk zelf je bodembedekker voor je stal uitkiezen
3 x per dag voeren van ruw en krachtvoer (was op de stal waar ik nu sta echt totaal niet mogelijk, dat was teveel werk!) en Nappie mag minimaal 2 uur naar buiten per dag en kan de hele dag met zijn hoofd naar buiten hangen vanuit z'n stal. Waarschijnlijk kan ik ook nog heel snel doorstromen naar een andere box met eigen zolder er boven zodat ik al m'n rotzooi nog eens lekker kwijt kan ook. Ha ik ben zo onwijs blij
Dus Belker als je dit leest
ik kom je eerdaags vervelen op stal

Prima wilde eigenlijk ook niet weg omdat hij het best gezellig heeft op stal, maarja het welzijn van Nappie gaat toch boven een kantine

In iedergeval heeft ze haar zegje kunnen doen en staat ze lekker tevreden op een nieuwe stal. Ik daarentegen moet nog een maand hier blijven (ik heb borg betaald en die wil ik graag optimaal benutten
maar jullie zijn altijd welkom, gaan we lekker buitenrijden
Tja, het was ook algemeen bekend dat de dames L. en Lunatic elkaar niet lagen, jammer dat het alleen bij vertrek zo moest escalleren!