mijn tinker gild en piept

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mabellean

mijn tinker gild en piept

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-06 09:33

Ik heb al jaren twee tinker merrie en als die hengstig zijn merk je helemaal niets aan ze.Maar zoals jullie weten hebben we sinds kort er een tinker merrie bij lizzy.En lizzy staat hier prima op haar gemak denk ik want ze is hengstig geworden.Maar anders dan mijn andere tinkers.Ze is helemaal verliefd op ylean een merrie notabene.Heel de dag krult ze zichzelf om ylean heen.Je hoort binnen het gepiept en gegil van lizzy.Hebben jullie wel eens meegemaakt?Natuurlijk hoor merries wel eens gillen, maar de tinkers merrie van ons nog nooit.Ach 1 troost een paar dagen en het is weer rustig.Ze valt schijnbaar niet op bont want mabel vind ze niet spannend genoeg.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-11-06 15:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto gerepareerd.

Anoniem

Re: mijn tinker gild en piept

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 09:40

Mijn merrie is verliefd op de friese merrie naast haar, Jaitske staat er no niet zo lang en Deb staat de hele tijd te plassen sinds ze er is en te lawaaien. Misschien de nieuwigheid?
Bij elkaar in het land wil niet samen, dan schoppen ze elkaar lens. De verliefdheid is trouwens wederzijds Haha!

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 09:42

volgens mij is het idd gewoon de hengstig heid, sja als er geen ruin of hengst in de buurt staat, dan maar op een van de merries Knipoog succes nog even met het gegil!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 09:55

Lijkt mij ook hengstigheid, Jessie kan ook flink gillen Ja
Leuk stel wel samen! Haha!

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 11:12

ah wat lief.. intens verliefd dus Haha!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 11:57

Ja Tinkermerrietje van stalgenootje gilt en piept ook veel --> ook als ze niet hengstig is trouwens Knipoog

Maar dus altijd als ze aan t knuffelen/ spelen/ kwallen is met een andere hoor je al snel GIL PIEP enz enz Knipoog

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 12:34

Dat deed ze bij mij ook al hoor Bloos Wij hadden wel ruinen staan, dan gaat ze ook gek staan bokken enzo, erg grappig om te zien Knipoog Dus ehhh "normaal" gedrag voor Lizzy Tong uitsteken

mabellean

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-06 12:52

Ik vind het zo grapig.Omdat het zo slecht weer is Lopen ze samen in de uitloop.Echt een verliefd stel.IHet weer begint wat op te klaren ik ga ze zo in de wei zetten dan zal het wel wat minder worden Want het blijven tinkers grazen gaat voor alles.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 15:17

TI --> ITP.

Fototopics horen gewoon op de fotofora thuis.

Farolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 15:30

mooie tinkers en mooie manen hebben ze !

mabellean

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-06 17:11

Dit is geen fototopic.Ik vraag of iemand dat ook wel eens heeft meegemaakt.

liesbeth23

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 18:44

hey mabellean, jij ook hier??? (ik kom van tinkerpraat;) tinkerfun weet je wel:P) gaaf beesie zeg

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 20:36

ja dat doen ze wel vaker hoor, ik had een topic neergezet over The Offspring en 3 foto's neergezet hier bij het fototopic van de paardjes van Dianne, de andere heeft ze dus gesloten omdat het crosspost zou zijn Verward Dat was het dus niet maar ja...

En is het wat minder geworden nu ze weer op de wei staan? Het wordt weer mooier weer, dus dat is wel lekker. Lizzy is meestal niet zo lang hengstig, dus dta scheelt weer Knipoog

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 21:28

oh ja ik denk al... waarom moet dat nu hier. Rare Bokt Policy Slim Lijst
foto's ter ondersteuning van het verhaal kan niet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 23:20

Nee, want op Tinkers is er het hardnekkige probleem dat men fotoshowtopics daar blijft plaatsen, terwijl het op de fotofora thuishoort Lachen Maakt niet uit of ze in links of max 2 als foto staan. Ook in dit geval, de foto's zijn irrelevant voor de vraagstelling, maar worden er wel bijgezet, dus fotoshowtopic, en naar de fotofora Lachen

De maximaal 2 foto's geldt echt ter illustratie om de inhoud van je post te verduidelijken, bijv. een bepaald type stijgbeugel, en dat je dan die foto laat zien, om te laten zien hoe die stijgbeugel eruit ziet. Niet dit soort algemene topics Lachen