Grote pony dressuur concoursen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Danielle14

Grote pony dressuur concoursen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-06 21:39

Hallo allemaal! Lachen

Ik woon in Utrecht en omdat hier in de buurt niet zoveel grote wedstrijden zijn (en je vaak tegen dezelfde rijd) ben ik opzoek naar grotere wedstrijden in andere provincies met veel deelname. Omdat ik geen idee heb waar leuke/grote wedstrijden zijn vraag ik het aan jullie. Het moeten dus dressuurwedstrijden zijn voor pony's, klasses M2/Z1 categorie E. Wedstrijden in Groningen, Friesland, Drenthe en Limburg zijn alleen iets te ver weg Bloos Als je een leuke wedstrijd weet in de overige provincies met veel deelname, zou ik het leuk vinden als je het even laat weten Lachen Bedankt alvast!

Doei!

*Ik weet alleen niet zeker of ik t hier goed heb geplaatst Bloos

Edit: het liefst de concoursen in december en januari (of later), november heb ik namelijk nog een paar wedstrijden staan

Anoniem

Re: Grote pony dressuur concoursen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 08:24

--> WD-K

Solitair

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 20:59

hier ook dezelfde vraag, maar dan juist in het noorden Tong uitsteken

karlijnd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 22:29

in het voorjaar is er in zelhem heel groot concour. nl achterhoekse paardendagen. verder weet ik het voor de pony's ook niet zo 1,2,3 maar staat daar op startlijsten niks over?? je kan in ieder geval kijken bij concour hippique in de zomer is ook altijd groot. succes

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 08:50

Karlijnd: maar niet altijd voor pony's alleen toevallig vorig jaar de rabobank talentlen plan voor de z2 pony's, maar dit jaar was er op breda hippique niks

In weert is er oo een groot pony concours, en ik beek ( limburg ) ook, maar daar komen ze ook van buitenaf van frankrijk dus ect, dus is het internationaal.

Als je nog meer wilt weten moet je me maar pmen!