Strand en zee......

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fitzroy

Berichten: 25039
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-01 20:08

Ik ben vandaag voor het eerst sinds een paar maanden weer naar het strand geweest. Nou is Fitz een Duitser en ik weet niet of het daar mee te maken heeft, maar hij is dus echt bang op het strand, kruipt maar achter het andere paard zijn kont aan en als ik hem daar dan vandaan heb gekregen loopt ie als een dronkelap over het strand te zwalken. Toen ie in de galop opeens iets harder ging dan zijn maatje stond ie meteen bovenop zijn rem. Wie herkent dit of is Fitz echt een held op sokken??


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-01 20:18

ik denk dattie t gewoon vreemd vindt, hij heeft natuurlijk nergens houvast om naar te kijken en t water beweegt ook nog eens als ie erdoor loopt!! ik vind t niet gek dattie dan loopt te zwalken hoor. en t is in het begin best bedreigend voor paarden, een grote vlakke ruimte. hij went wel!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-01 21:23

Fitz, als echte "strandganger" kanik je wel vertellen, dat het vrij normaal is. Er is inderdaad niets waar ze zich "aan vast kunnen houden".
Overal waar je gewoonlijk rijd is wel iets aan de kant. Een stoep, een boom, een hek ed.
Op het strand heb je alleen duinen en zelfs die zijn vrij onduidelijk. Aan de andere kant heb je de zee en dat beweegt de hele tijd heen en weer. Maakt ook nog eens geluid en af en toe slaan de golfjes ook nog om.

Gewoon ff wennen!!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-01 22:45

Ik ben een keer naar het strand geweest en dat was wel een belevenis. We moesten een stukje door de duinen en toen stonden we bovenop een duin en keken we zo naar beneden naar de zee. je had die kop moeten zien van Jur! Hahaha! We waren met z'n tweeen, een vriendin en ik. Dus wij naar beneden, maar mooi niet dat mevrouw met haar benen in het water wilde! Later ben ik er af gegaan en zelf door het water gaan lopen (op mijn gympen)en toen durfde ze opeens wel! Held op sokken Lachen
we hebben ook nog lekker gedraafd en gegaloppeerd maar echt hard gingen ze niet, ze waren zo overdonderd door deze nieuwe wereld! Daarna moesten we die zware duin weer op. Ik dacht: laat ik Jur helpen, ik loop er wel naast. Dat bleek niet echt slim, want een paard wil het liefst in galop een steile heuvel op, dat is makkelijker dan in stap. Dus ik ernaast mee ploeteren. En Jur moest steeds wachten op mij en dan keek ze echt zo achterom van: waar blijf je nou? Maar...het strand is heeel gaaf!!

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-01 17:53

nog 1.5 maand dan ga ik naar het strand....

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-01 20:27

Hahaha, Kim. Misschien ben gedraagt jouw paard zich wel net zo!!
HIhihi en moeten we jouw aan Lot vastknopen in plaats van mij aan Berber!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: herr_balou, Vagabondo en 5 bezoekers