Heb echt mn ogen uitgekeken, WAT een geweldig mooie beesten zeg! Pff, die manen en voorplukken
En ze waren allemaal zo lief! Geweldig
Hier een kleine impressie. Als mensen nog meer foto's willen zien van 1 van de hengsten, ik heb er nog meer.Allereerst; Wirbelstein. Hou persoonlijk meer van een smal blesje, maar oef, wat een geweldig beest is Wirbelstein!! Wauw, superfijn koppie, en een meeeeega bos manen.

Vlak voordat ie op buitenrit ging:

Nogales

Midas Hanja, hij was net hiervoor gewassen want hij was op buitenrit geweest. Dit gaat m waarschijnlijk worden voor Marlies' haf! Ook een geweldig mooie hengst van 1.54m!

Allemaal even met Midas op de foto! Eerst Marlies:

Jolanda:

En ik:

Natif, was ook erg lief en mooi! ( die voorpluk
)
En zn hoofd zonder voorpluk
Schattig snebje 
Wirbel, de paps van Wirbelstein. Kan deze foto alleen vinden van Wirbel, heb ook standfoto's gemaakt maar die kan ik zo snel niet vinden. ( heb nogal veel foto's gemaakt op zich
)
En Ambassador, die is afgekeurd op zn nakomelingen. Erg jammer, want dit was echt een schat van een paard! Hier Dave en Jojo met Ambassador.

Nou, een korte impressie van ons bezoek aan de Kymmelshof. De hengsten waren allemaal zo ontzettend lief! Kon zo bij ze in de stal. Het was echt helemaal super
ik zou voor de eerste gaan 

mijn haflinger had ook zo'n supermooie lange voorpluk