Ondertussen ben ik al weer aardig op weg naar een redelijk gevulde zadelkast.
Ik wil iedereen die mij zo vreselijk goed op weg geholpen heeft nog eventjes hartelijk bedanken voor alle support. Echt geweldig, zonder jullie was ik er nooit zo snel weer bovenop gekomen! Het is me zo waar geluk om weer passende sets van bandages en shabrakken bij elkaar te verzamelen. Zo heb ik een setje in bordeaux, donkergroen en een befaamde 'smurfenset' waarbij ik met een baby-blauw dekje rijdt en kobalt blauwe bandages. Op stal kreeg ik al complimentjes dat dit er toch wel erg leuk uit zag allemaal

Het enige probleem dat ik nu nog heb is dat ik geen vervoer heb. Gelukkig heeft manlief momenteel vakantie en kan ik iedere dag zijn auto gebruiken. Als de vakantie over is wordt dat toch een beetje een probleem. Per fiets naar stal kan makkelijk alleen zit ik met mijn spullen. Verleden week is er op stal maar lieft 3 keer ingebroken in 1 week tijd en zijn er aardig wat zadels gestolen. Daar wordt je dus ook niet blij van.
Op stal is er geen afgesloten ruimte aanwezig waar je je zadelkast kunt plaatsen. En aangezien er behoorlijk veel pensionklanten staan is het aantrekkelijk daar een kraakje te zetten. Deze spullen vallen helaas niet onder een gewone inboedelverzekering. Hoe hebben jullie zelf je spullen beveiligd tegen diefstal. En zijn er nog Bokkers die een aparte verzekering hebben afgesloten voor de ruitersportartikelen? Ik ben benieuwd.