Vandaag zou ik dan op lodewijk gaan.....
OP de manege vroeger heb ik nooit geleerd een paard nageeflijk te rijden, maar dat zou kim me wel even bij brengen, en ik heb het geweten ook!!!
De blaren staan letterlijk op mijn handen nu, door kims leuke teugels

Ik ben nog steeds erg onder de indruk van lottie, dat beest is gewoon super afgericht!
Maar owh wat voelde ik me een vreselijke beginner op dat paard (en dat terwijl ik toch al een jaar of 11 rij). Stap was heerlijk, lot is gewoon een grote schommelstoel.
Toen draven, op mijn slechte hand, waardoor ik absoluut lot's ritme niet te pakken kon krijgen (ik ben iets scheef) Owh owh owh, ik was in staat af te stappen, ik stuiterde alle kanten op, kreeg mijn hakken niet uitgedrukt, kukelde naar voren, tenen naar buiten, gewoon alles wat niet hoort! En lot liep maar braaf door. En ik maar hopen dat ik niks kon verpesten met mijn waardeloze rijstijl.
Er is me heel veel duidelijk geworden over nageeflijk rijden, kim is een goede instructrice

Ik vond het echt heel erg moeilijk, met name de draf en het nageeflijk rijden, maar kim zei ook dat lot hoog opgooide en als je dat niet gewend bent, tja.
Kim spoorde me aan tot een galopje, waarbij ik twijfelde. Wat nou als ik weer ging stuiteren? Ging ie er dan niet vandoor ofzo?
Maar volgens kim was ik een bikkel, en ging dat wel.
Op de linkerhand kreeg ik hem zowaar op de minste hulp van stap in galop, en hij zat als een dijk! Heel beheerst en rustig.
Op de rechterhand ging ie (door mij) eerst een paar keer in uitgestrekte draf (ach....

Ook heb ik frans nog even geholpen om Floor en ??? uit de wei te halen. Die moesten geschouwd worden. Tijdje met frans gepraat, is echt een hele lieve man!!!
Natuurlijk ook hinke gekeken, en dat word een hele dame! Schitterend beestje!
Heb het verslag bewust kort gehouden, anders lezen jullie morgen nog

Ga ff d foto's erop zetten