). Ik heb goed nagedacht over wat ik met Once moet en ik ben tot de conclusie gekomen dat het (weer) niet klikt. Dat weer slaat terug op Brando, die ik ook besloot te verkopen omdat het niet klikte. Ik zoek gewoon de verkeerde paarden uit lijkt wel. Ik hoop ooit een paard te vinden waarmee het wel klikt. Het het gewoon goed aanvoelt enzo. Maar nu weet ik gewoon niet wat ik wil. Op zoek naar een nieuw paard? Helemaal stoppen? Een pauze inlassen en af en toe eens op een paard van een ander stappen? Niet op zoek, maar als ik een paard tegenkom wat me wel wat lijkt toch gaan kijken? Zo stom, ik weet gewoon niet wat ik wil.Dit was weer even een zeurbericht van mij, maar ik wilde jullie toch even op de hoogte houden.
Liefs Joleen

Ik hoop het echt heel hard voor je dat je snel een lief goed passend paard hebt en tot die tijd is can er nog
Wel heel erg bedankt voor je lieve aanbod! 
) 
Zag jullie al als de 2 dikke vriendinnen met de 2 leuke paardjes waar alles rooskleurig was maar dat is dus niet zo...
!!!maar t zal wel beter zijn dan he! ik hoop dat je een heeeeel leuk paardje vind en je moet niet gaan stoppen hoor!!!!das wel zonde!!!!en je mag vast op heel veel andere paarden rijden!!!veel succes met de verkoop!en sterkte....