lizzy opgehaald

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mabellean

lizzy opgehaald

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-06 21:42

Van avond hebben we lizzy opgehaald.Helaas wat laat.De western wedstrijd liep nogal uit.En het was ontzettend druk op de weg van de ene file in de andere.Eerst mabel naar huis gebracht.Maar om 7uur s`avonds waren we eindelijk bij lizzy.Helaas was het al donker.Biancaa had lizzy al uit de wei gehaald ze stond rustig in een box te wachten.We waren benieuwd zou ze zo de vrachtwagen op lopen.Maar dat was geen probleem.Ze stond er zo in.Biancaa heeft even afscheid genomen.Ook al heeft ze lizzy aan ons verkocht het is voor haar ook heel moeilijk om lizzy weg te doen.Rustige rit gehad inmiddels was het al wat rustiger op de weg.Thuis aan gekomen kennis gemaakt met mabel en ylean en dat ging prima zelf boven verwachting.De bedoeling was de ze ieder in hun eigen stal hooi gingen eten.Maar lizzy vond het gezelliger bij mabel en ylean.Dus die stonden met zijn tweenen in 1 stal en lizzy in de andere.Morgen gaan ze de wei in.Ik houd jullie op de hoogte.

Afbeelding

Afbeelding

Biancaa neemt afscheid van lizzy

Afbeelding

drie in twee boxen

Afbeelding

Keeva

Re: lizzy opgehaald

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 22:10

Fijn dat jullie haar nu thuis hebben, ik hoop dat ze een heel fijn leventje bij jullie gaat krijgen, dat heeft ze zeker verdiend !!

Mooie foto ook van Bianca die afscheid neemt, spreekt heel veel uit die foto, vind ik ... Ach gut

Nikita_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 22:17

Foto van Bianca spreekt idd boekdelen...., afscheid nemen doet pijn, Bianca sterkte ermee Ach gut

Overigens vind ik Lizzy erg goed passen bij de andere paardjes van Anita...

Hopelijk is Lizzy daar nu geheel op haar plekkie en vindt ze rust in haar leven.......

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 22:41

Ik vind het zelf ook erg moeilijk om de foto te zien Verdrietig Het was een moeilijk moment, al stond Lizzy gewoon lekker te kauwen alsof er niks aan de hand was.

Huilen doe ik nu, al voelt het wel "goed" het is beter zo voor haar, nu kan ze verder komen en eindelijk een tinker worden die ze in zichzelf diep heeft verstopt... Ik hoop dat ze eindelijk mag uitbloeien tot die lieve schat, die ze nu al zo vaak laat zien, maar dat ze dat ook kan en mag gaan doen in haar rijden. Dat ze daar ook weer plezier in krijgt... Dikke knuf aan haar, ik had niet anders verwacht dat ze het goed zou doen bij de andere tinkers, zij voelt zich direct thuis bij ze.

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 22:56

Biancaa veel sterkte er mee,

mabellean veel plezier met lizzie ik hoop en ik denk dat ze nu echt haar plekkie gevonden heeft

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 23:40

wel fijn dat ze vol vertrouwen mee is gegaan, sterkte bianca en met lizzy komt het volgens mij wel goed Ja

maflingergek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 07:26

fijn dat lizzy het al meteen zo goed kon vinden met de andere 2 tinkies, ze voelt zich vast al helemaal thuis. heel veel succes en vooral plezier met haar!

@ biancaa, sterkte en ik weet dat je de goede keuze gemaakt hebt voor lizzy, niet in jou belang maar juist in lizzy''s belang! erg dapper van je, was iedereen maar zoals jij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 14:44

TI --> ITP.

Fototopics horen gewoon op de fotofora thuis Lachen

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 17:04

Wat fijn dat lizzy het zo goed kan vinden met die andere paardje.
Bianca dit moet echt heel zwar voor je geweest zijn, ik zit hier zelf nu met een brok in de keel. Die foto spreekt echt boekdelen

RicardoOpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 20:16

Ahh! De foto's doen het hem echt!
In het echt was het al raar genoeg...
Raar dat ze nu weg is, ook al zal ze daar meer zichzelf kunnen zijn. Ze zal het goed krijgen, maak je maar geen zorgen! Ik ben der voor je! Kusje Kusje