Even showen..!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Shtlanders

Even showen..!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-06 19:14

haay Doei!

Ik ben samen met mijn vriendin 2 fjorden aan het inrijden ( een ruintje en een merrie ) de kleine fjord is de merrie genaamt: ANNE en de groote fjord is de ruin genaamt: ANDERS haha Tong uitsteken ik zit zelf op de groote fjord.
Ik wou even een paar fotos aan jullie laten zien
Ben ook zo trots op mijn paardje Bloos

Even lachen voor dat we er op klimmen.. Tong uitsteken
Afbeelding

Helemaal alleen..!! ben ik nogal trots op want hij schrikt nog al snel maar vandaag was hij supper lief.!! Haha!
Afbeelding

Samen met zijn groote vriendin en mijn beste vriendin Lovers
Afbeelding

Let alsjeblieft niet op mijn benen Bloos helemaal verkeerd We hadden ook zo'n lol
Afbeelding

Hier nog een foto van voor het rijden
Afbeelding

En wat vinden jullie van onze kanjers? Zelf zijn we heel trots op hun ze pakken het echt heel goed op Pling

eilander

Re: Even showen..!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 19:41

Wat een lekkere beertjes!!!!

Shtlanders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-06 19:42

haha bedankt je meot ze midden in de winter een zien..Tong uitsteken

YentlKG

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 19:45

vvooral doen, fjorden die je net aan het inrijden bent, op de weg erop zitten, zonder zadel en zonder cap........
ik zal wel beter weten Lachen

Shtlanders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-06 19:47

We doen dit ook niet ongecontoleerd en ze zijn zo lief als lammetjes we liepen trouwens maar 30 meter de weg op ofzo en daarna weer terug

depaardjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 19:48

vvooral doen, fjorden die je net aan het inrijden bent, op de weg erop zitten, zonder zadel en zonder cap........
ik zal wel beter weten

Helemaal mee eens

Shtlanders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-06 19:50

Ik vind dat als je de stap en het paard al helemaal door hebt ook wel 30 meter de weg op kan loopen ( dat zonder cap heb je wel gelijk in en zal ook niet meer gebeuren )

YentlKG

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 19:52

Shtlanders schreef:
We doen dit ook niet ongecontoleerd en ze zijn zo lief als lammetjes we liepen trouwens maar 30 meter de weg op ofzo en daarna weer terug

Tijdens het fotograferen kan er ook iets gebeuren hoor, en nogmaals ook fjorden zijn en blijven altijd vluchtdieren en in die 30 meter kan je dr 30 keer afpleuren.

Shtlanders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-06 19:53

Oke daar heb je gelijk in maar ieder paard zou kunnen schrikken op de weg e dat zonder cap dat was ook een fout.

YentlKG

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 19:54

Shtlanders schreef:
Ik vind dat als je de stap en het paard al helemaal door hebt ook wel 30 meter de weg op kan loopen ( dat zonder cap heb je wel gelijk in en zal ook niet meer gebeuren )

een paard kan ook vanuit de stap ervandoor gaan, en dan , dan lig jij daar op de weg, zonder cap en je paard rent ergens in the middle of nowhere??
en of het nou 30 meter of 100 is, hij hoeft er maar 1 keer goed vandoor te gaan.

Shtlanders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-06 19:56

we waren met een paar mensen en alleen voor de foto stonden die op een klein afstandje zodat ze er net niet op stonden dus dan zou ik er afvallen het paard kan nergens heen

daisii

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 20:28

ppfff alsjeblieft zeg, zeur niet zo iedereen. laat ze lekker doen! ze kennen hun eigen paardjes heus wel beter als de andere mensen hier, dus laat ze lekker doen Lachen Pling

Shtlanders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-06 20:30

Bedankt, haha toch nog wat steun... En idd als ik mijn paardje niet zo goed kende als nu dan zou ik dat ook zeker niet doen..!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 20:32

Op zich moet het wel kunnen hoor denk ik, alleen een cap kan idd geen kwaad. Wel hele leuke beestjes, veel succes en plezier nog met ze!

Shtlanders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-06 20:33

Bedankt, en dat met een cap, ja ik vergeet ook wel eens wat..Tong uitsteken en plesier zou ik vast nog wel met ze hebben ben er helemaal dol op..!!

YentlKG

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 20:37

daisii schreef:
ppfff alsjeblieft zeg, zeur niet zo iedereen. laat ze lekker doen! ze kennen hun eigen paardjes heus wel beter als de andere mensen hier, dus laat ze lekker doen Lachen Pling

Haha, ik waarschuw ze alleen maar want ik zie ook aan de foto dat het nog jonge meisjes zijn.
Of je je paard nou wel of niet kent, er kan altijd wat gebeuren, snap dat een paard altijd een vluchtdier is en blijft !!
Ik kende mijn pony ook goed, maar hij schrok en toen lag ik er ook bijna naast , en dan dacht ik ook ; maar ik ken je toch zo goed !

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 20:57

waarom staat dit op FA Verward

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 23:52

-> FJ

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 10:06

Deze zijn 2 zeker?

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 11:22

Ik wilde net zeggen als de beginletter klopt zijn ze nog niet eens drie jaar oud. Een beetje basisdingen moet kunnen maar erop zitten is misschien nog een beetje vroeg Knipoog

aartlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 11:35

Mooie fjorden Lachen Maar ze zijn toch ook nog maar 2,5? Maarja.. Ze zijn wel stevig. Heb ook al 3 keer rustig op Aart gezeten. Lachen Ging ook heel goed! 3e keer los Haha! Maar wacht nu gewoon tot hij 3 jaar is.

Dreeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 11:49

deedee19 schreef:
Ik wilde net zeggen als de beginletter klopt zijn ze nog niet eens drie jaar oud. Een beetje basisdingen moet kunnen maar erop zitten is misschien nog een beetje vroeg Knipoog

Dat dacht ik ook al gelijk, ze zijn nog maar 2 en er dan al op zitten/rijden Bloos! Bloos!

Janine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 11:53

Mooie fjorden Haha!
Ik heb zelf ook een paard een ijslander die heet tjaldur dat betekend scholekster Cool Muziek! Tjaldur is al 23 jaar oud maar hij kan wel heel snel galoperen.Hij komt ook al erg in zijn wintervachtje nu ijkt het net een grizlybeer

RavenIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 12:00

Niet echt verantwoord.. De weg op zonder zadel en zodner cap met een Fjord die je nog aan het inrijden bent..
En ben je nou met 2 teugels aan het rijden op die 1e foto?
Een Fjord op 2.5 jaar inrijden is trouwens veel te vroeg, Een Fjord doet er langer over om te groeien en kan je best pas op 4 jaar inrijden.

izabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 12:05

Waar zijn jullie in hemelsnaam mee bezig???
Echt zonde van deze jonge dieren!