Het aantal reacties op de eerste editie van de prijsvraag getiteld ´In één oogopslag´ heeft de stoutste verwachtingen overtroffen. Honderden ruitersportliefhebbers waagden een poging om te raden waarvan de getoonde foto een detailopname was. Een lastige opgave, zo bleek. Meer dan 60% van de inzenders dacht dat het ging om een elektronisch score- of tijdwaarnemingsbord. Het resterende percentage bracht de opname (terecht) in vervand met Datatag X6, het bekende diefstalpreventiesysteem. Toch wisten uiteindelijk slechts 5 inzenders precies aan te geven waar het om ging: een detail van de opvallende preventiebutton!
Maandag 22 juli j.l. heeft Coby van Baalen een greep gedaan uit de hoge hoed met vijf blanco enveloppen. Daaruit viste zij Renée Herder uit Drachten als hoofdprijswinnaar. Zij mag Dressuurteam van Baalen vergezellen tijdens een van de concoursen aan welke het succecvolle team de komende maanden zal deelnemen. De vier overige juiste inzenders hebben inmiddels het beloofde Dressuurboekje ontvangen.
Winnaars 1e editie prijsvraag 'In één oogopslag'
Hoofdprijs:
Renée Herder, Drachten
Troostprijs:
Jolanda van der Walle, Nieuwolda
Marijke Peeters, Houten
Marïette Jansen, Bunnik
Veerle Duijs, Sint-Michielsgestel (IKKE)
Nu heb ik 3 dressuurproevenboekjes. Wat ik daar nou mee moet beginnen?
Het gaat overigens wel lekker zo, eerst 2 kaartjes van Bit voor de Horse Event, en nu een troostprijs van IR.
Ben ik toch nog ergens goed in