Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik ken wel mensen die interesse hebben, maar vol is vol natuurlijk?
, ik houd dit topic eens mooi in de gaten. heb het bij ons op stal al besproken en er zijn er al veel die interesse hebben.
karin h schreef:Intresse hebben wij ook wel, zou alleen graag willen weten wie er les geeft en of de begleiding doet..
groetjes Karin
superelf schreef:jaaa, ik loop al heel lang met het idee in mijn hoofd om dit met mijn paard te gaan proberen. Ik heb geen flauw idee of hij het leuk vindt, maar als je 't niet probeert, weet je 't niet! Dus ik wil heel graag op de hoogte gehouden worden over wanneer, waar, kosten, aantal lessen etc.
binnenkort zullen er nieuwe datums voor clinics gegeven door sebastiaan drossaerts bekend worden gemaakt. publiek is zondag van harte welkom!
sebas bedankt en tot de volgende keer, we kijken er met zijn allen weer naar uit!
. we beginnen om 11 uur met de 1e groep en rijden zo'n 1,5 uur per groep. we hebben in het totaal 3 groepen. dus heb je zin om mee te rijden of om te komen kijken stuur dan even een pb.