Gelukkig was Fitzroy mee-voor de gezelligheid en om een en ander op de video vast te leggen zodat ik thuis alles nog kon nazien. De les was echt ontzettend gaaf, Herman was zoals altijd zo bevlogen dat ik binnen de kortste keren de dingen waar ik met Max het meeste moeite mee heb fluitend deed. Met zijn hulp reed ik Max binnen korte tijd wel door de rechterkant (even wennen maar het voelde super). Mijn magere schoudervoor werd in enen een echte schouderbinnenwaarts, we hebben zowaar een paar passen travers gereden. Ik heb gevoeld waar de stap heen moet om de keertwendingen goed te kunnen rijden (Max heeft een mega-grote stap en rij die dus maar eens klein zonder inbreuk te maken op de tact). En ik heb beide zijden contragalop gereden. Ik heb de video inmiddels al 2x bekeken en alle opmerkingen op papier vastgelegd. Ik heb wat huiswerk meegekregen dus ik weet waar ik aan moet werken en ik denk dat het gaat lukken. Verder zag ik wat dingen op de video wat houding betreft waarvan ik vind dat ik eraan moet werken, dat viel in mijn proevenvideo’s door het rijjasje niet op maar nu wel. Ik denk dat ik de video de komende weken nog heel wat keren ga draaien