het was heel laag ongeveer 10 of 20 cm
niet zo hoog
ik ben ook in galop geweest
toen ik trug naar draf ging stuintert er af
maar later ging het goed
nou
groetjes
Norma
-Jean
en
Samantha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) gelopen zonder zadel.. dan stuiter je best wel hihi
ik heb ongeveer 40 cm gesprongen denk ik zonder zadel.. en ik reed eerst best vaak zonder zadel maar ik heb het vorige week weer een keer gedaan en vind het niet echt leuk meer.. rijd liever mét zadel
maar samantha, wel goed hoor, dat je toch al best hoog hebt gesprongen, en als je volgende x gaat stuiteren in draf, kan je gewoon haar manen vastpakken hoor, blijf je veel beter zitten! 

Ja, een beetje stappen misschien... Mijn man gaat wel rustig zonder zadel rijden. Zo ging ie een keer (na een paar pilsjes) achterste voren op z'n paard zitten zonder zadel en zonder hoofdstel. Z'n paard ging nog draven ook
M'n man bleef wel zitten!!! Ik stond het met de videocamera allemaal te filmen en lag helemaal in een deuk (valt niet mee om dan nog te filmen
). Het is jammer dat ik het niet op Bokt kan zetten, want het was best een komisch gezicht. Wat kan een mens toch rare dingen doen als ze in een lollige bui zijn, he?