Toen zag ik een advertentie staan over een Haflinger. Er werd iemand gezocht die 2x per week een buitenrit wou maken met de Haf, 7.70 euro per keer...
Dus nu ben ik een paar dagen aan het mailen met de eigenaresse. De Haflinger heet Anna, 8 jaar, eigenwijs, lief, lui aan het begin van een rit, daarna steeds pittiger. Ik kan rijden in het bos, langs de Maarsseveense plassen, langs de vecht en richting polder bij Maarssen (voor de Utregters onder ons

Het is ong. 20/25 minuten fietsen. Ze staat op een boerderij met nog 3 andere paarden.
De eigenaresse belt eerst nog een ander meisje of die wilt komen rijden want dat had ze beloofd, maar als dat niks word gaan we een keer afspreken.
Maar wat vinden jullie van de prijs? 7.70 euro per keer... Ik moet dan wel een baantje gaan zoeken, maar dat vind ik niet zo erg. Ik weet verder niet of het alleen om rijden gaat of ook om klusjes...
Ik heb vorige maand een nieuw weggetje bij mij in de buurt ondekt met een paar paarden, dus als de Haf niet doorgaat, dan daar maar eens gaan vragen...