Met het losrijden ging de groep een paar pasjes wijken, dus ik gelijk van oliebol! zover zijn we nog helemaal niet.
Ineke reageerde simpel, gewoon proberen, doet ze niet geeft het niet, doet ze het wel is ze geweldig

Dus ik proberen, en ze deed het gewoon gelijk! Niet tot de hoefslag aan ofzo hoor, maar gewoon een paar pasjes. Echt super, kreeg weer complimenten

Toen balkjes lopen. Eerst in stap, ze maakte er een potje van, brak haar nek over elke balk zo ongeveer

Na een paar keer had jamaica door dat ze haar voeten anders neer moest zetten en liep ze er keurig, zonder ook maar 1 balk te raken, overheen. Toen in draf. 1e keer weer moeilijk, 2e keer al super!
Toen zette ineke een laag inuitje neer met 2 drafbalken ervoor. Jamaica sprong ze wel, maar gooide ze wel om. Ineke gelijk weer, SUPER geeft niet dat ze liggen, ze gaat er iig overheen!.
Na een paar x ging dit ook veel beter, ze leert heel snel. Tuurlijk viel er regelmatig wat, maar ze heeft geen een keer geweigert.
OP een gegeven moment ging de groep hoger, en ben ik uit gaan stappen, dit werd te hoog voor jamaica.
Ineke vertelde me dat ik heel erg trots op jamaica mocht zijn, en dat was ik ook!