Ben gisteren maar naar de dokter geweest omdat mijn knie de hele tijd op slot zit en tot over maat van ramp hij dit ook doet als ik slaap
Kortom, mijn knie werkte steeds niet mee, en mijn nachtrust wordt steeds minder
Nou, de dokter zei dus dat ik maar naar de Orthopedisch chirurg moest om een afspraak te maken, ik kon gelijk gistermiddag langs bij die arts dus dat ging lekker snel. FF onderzoekje gehad, toen foto's gemaakt (heb inmiddels al genoeg rontgenstraling voor 10 jaar gehad volgens mij!!) en toen nog even bloedprikken....... Ging heel goed, vroeger was ik gaan flippen en tegenwoordig zit ik gezellig met zo'n dame te praten en ondertussen naar het buisje te kijken
Binnen 3 weken gaan ze nu dus m'n meniscus uit mijn linkerknie halen, ik mag kiezen tussen een ruggeprik (niet dus!!!) of een roesje (daar gaan we voor
ik hoef namelijk niet zo nodig dat gepulk in mijn eigen been te zien
) Daarna mag ik fijn minimaal 7 dagen niet lopen/belasten en daarna moet het goed zijn
Kijk er al helemaal naar uit, 2 kreupelen bij elkaar, Nappie en ik
en mag Prima me overal heen rijden }>
P.s. het was wel grappig toen ik hoorde dat de meniscus deel uitmaakt van de weke delen: hebben Nappie en ik toch wel heel veel gemeen

te blijven, maar of dat lukt

Dat hebben ze tegen mij niet gezegd, eerder 3 weken......., hoop van niet want ik heb net een nieuwe baan en daar moet ik 15 augustus beginnen als het goed is!